Kohdistatko kysymyksen aina kysyjään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 20:35

Siis tarkoitatko että koskettaa kysytty aihe juuri kysyjää itseään? Itse en ajattele aina näin olevan sillä kysytäänhän täällä paljon aika yleisluontoisia asioita kuten esim. murresanoja ja muuta sellaista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 20:27

Vähän epätarkka,enkä ymmärrä mitä tarkoitat,sitä paitsi miksi ne pisterivit joka kyssärissäTämä kysymys kysyjälle kohdistettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:38

En kohdista.

Lisätty: 10.03.2010 - 20:53

En ole varma ymmärsinkö lukemani oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:38

Jos kysyy miten vastataan ja vastaa miten kysytään niin ei siitä mitään tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:46

Kohdistan kysymyksen aina vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:50

lähinnä vastaan mitä ajattelen kysymyksestä. ihan sama kuka sen on tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:52

Kohdistan kysymyksen ketä kiinostaa vastata..En kyllä oikein ymmärtänny mitä halusit tältä kysymykseltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 21:12

Vastaan yleisesti jos ei kysyjä varsinaisesti ilmoita että koskee häntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 22:26

Jos kohdistankin luettuani, niin vastaukseni pyrin antamaan yleisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:49

En.
Ainahan se on "kaverilla" se epäilys alkoholiongelmasta tai jokin alapään vaiva, mitä ei kehtaa mennä näyttämään lääkärille ennen kuin on pakko.
Luotan ihmisen sanaan noin pääsääntöisesti. Muuten elämästä tulisi turhan kyynistä.
Minun tehtäväni ei ole tuomita tai arvostella kysymyksen asettelua, vaan jokainen kysyy miten parhaaksi katsoo. Jos siinä käyttää valkoista valhetta, niin kysyjän on itse elettävä sen kanssa, ei minun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:38

sehän riippu ihan siitä miten kysymys on laadittu, minä en ala olettamaan yhtään mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 01:36

Tiiä häntä; kaiketi ittekki asetan yhtä epäseleviä kyssäreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 09:07

En ymmärrä mitä tarkoitat. Kysymyksesi oli epätarkka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:38

teen kysymykset kaikille napsulaisille vastattavaksi . on oma asia jos haluaa vastata joihinkin kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:39

jos tarkoitat et kysyn näin livessä jolatain jotain , niin kyllä ja katseen kera, mut täällä napsussa en kysy , jos sitä tarkoitat , jotta esim.. kysyisin näin , jotta minkäikäinen bongari olet .. ei vaan kysyisn , et minkä ikäisiä napsulaiset ovat .. ja niin olen myös kysynytkin jo :)