ajattelin etsiä ihastustani lehden kautta, mitä jos hän ei vastaa,kannattaako unohtaa hänet sen jälkeen ja miten?neuvokaa napsut .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 19:42

onx toi nyt enää ihan tervettä? jos olet sama anonyymi joka on vaahdonnut tästä ihastuksesta vaikka kuinka monta päivää - no huh huh.
mitäs jos uskoisit jo ja unohtaisit ne lehdet ja muut. jatka nyt hyvä ihminen elämääsi. varmasti olisi sut huomannut jos häntä kiinnostaisi / olisi vapaa. vai tiedätkö edes missä on kun lehti-ilmoitusta väsäät?
ei ymmärrä. osta suklaata ja kato ylpeys ja ennakkoluulo. se vanha sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 19:43

Vieläkö sinä jaksat siitä ihastuksesta jankuttaa, taidat aika pöljä olla kun et ymmärrä että täällä ihmiset jo kyllästyy sinun miehen hakuusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:49

Samat ajatukset minullakin kun Matkaaja70.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:51

No laita se lehti-ilmoitus ja ihan nimen ja kuvan kanssa. Lopputulos voi olla tosin sinulle hiukan jotain muuta kuin ehkä toivot...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:00

Loistava idea nimim.anonyymi,pistäppä hakuilmoitus kaikkiin valtakunnan lehtiin,ehkä Napsuun ei kannata,tuskin täällä lymyää.Kerrohan sitten tuloksista,voit tehdä oikein jatkokertomuksen,seuraamme mielenkiinnolla!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:45

Kysyppä vaikka koulukuraattorilta, mitä hän on mieltä asiasta.Ammatti-ihmisenä hän varmaan osaa vastata myös täällä aikaisemmin esittämiisi kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 21:01

Etsi lehden kautta..ja kerro sitten miten tärppäs...niin mekin sitten tietäisimme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 21:04

Voi hyvänen aika. Olen jo sanaton sinun kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 22:20

Kuule, tee se. Ja jos ei löydy, niin kannattaa tosiaankin jättää tältä sivulta kysely. Alkaa kyllästyttämään tuo sinun jahkailusi. Neuvon että kasva aikuiseksi ja ota järki käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 08:00

kun kelaat sivua alaspäin,löytyy myös videoita aiheista:

mediakompassi.yle.fi/aikuise...digideitti