olen vahva tunneihminen, onko se huono vai hyvä asia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 14:44

Ei kait se ole, olen poliittisesti erittäin vahvasti tunteva (määrättyyn suuntaan) itsekin ja se on pelkästään hyvä asia. En kyllä oikein ymmärrä mitenkä tunteet ja politiikka kytketään yhteen?.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 14:53

itsensä kanssa jos tulee toimeen niin sitten kaikki hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:59

Hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:03

Kyllä minäkin olen tunneihminen..joskus ottaa asioita liiankin vakavasti kantaa....Ei minusta se ole ainakaan huono asia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:12

Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja samalla politiikkaan,Kokeile www.be2.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 17:49

Sekä että.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:33

Tunneihminen on niin rikas,että sitä ei miljoonilla osteta!Sen myötä ihminen kokee hyvin paljon elämässään tuskaa mutta onneakin!Olen käynyt helvettejä läpi tunne-elämäni vuoksi mutta toisaalta saanut elämältä niin ihania asioita joista moni on kade....Iän myötä on tullut jo reaalisempaakin eloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 21:44

Ei tuohon voi sanoa onko se hyvä vai huono asia. Itse sen parhaiten tiedät.