kysyisin mitähän tuo hiusten leikkaus maksaa , kun haluaisin lyhyehköt hiukset kesäksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 15:00

Hintahaitari tosiaan on hurja,pääkaupunkiseutu ja keskusta,kysy ehdottomasti ennen menoa.Itse maksan tosi hyvän tuntipalkan,mutta käyn 3-4 krt vuodessa,eikä muita karvarikuluja ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 13:35

Minä kävin taloni alakerran kampaamossa ja todella halpaa oli 20 ekua leikkaus, lyhyeksi.
Ei pesua, ekä fööniä. Yllätyin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:02

Täällä maalla 22 ekee; pesu, leikkaus, tökötit ja föönaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:14

Täällä pääkaupunkiseudulla on suuri hintahaitari kampaamohinnoissa.Valtavat määrät löytyy kampaamoita/kampaajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:38

Pääkaupungin hintoja en ala tänne laittamaan, en tiedä missä asut ja onko täkäläisten salonkien hinnosta apua. Voit vaikka soittaa kampaamoon ja kysyä mitä leikkaus maksaa. Tiedän kyllä mitä oma kampaajani veloittaa, käyn neljän viikon välein kampaajalla "leikkauksessa", vaihtelevasti sitten kampauttamassa hiukseni jotain erityistä tilaisuutta varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:09

Pelkkä leikkaus 20-30 euron välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 16:46

mulla täällä maksoi 15 miehellä 8 erilaisia taksoja eri kaupungeissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 17:19

Viime syksynä maksoi 17€ täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:58

Kävin tossa lähellä parturissa hinta oli sovittu 5€ ja pientareet pois.niin trimmerillä sen voi tehdä vaikka päivittäin itse. trimmeri 20€. Onko jo turhaa nuukuutta. Ei kun laikuutta se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 21:11

Soita lähettyvilläsi oleviin kampaamoihin niin tiedät tarkan hinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 22:02

Minä olen maksanut 18 euroa.hiusten lekkauksesta.