miten uhohdan miehen , jos hän ei ole kiinnostut minusta, mutta kun minä olen hänestä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 11:42

Hyvä vinkki maarit3lta,aika parantaa haavat ja luonnollisella tavalla unohdat,miksi muistella nollaa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 11:30

Katsele jotain toista miestä, ja voisit mustikkakeittoa vaikka juoda, auttaa kuulemma vaivaan kuin vaivaan jopa sydänsuruihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 11:50

no kuules nyt hywä nimimerkki .. ootko sama , joka kokoajan on nois tunne kuohuissa , no jos et ole niin lueppa muutamia sivuja taakse päin , niin siellä ois sivu tolkulla noit kirjoituksia ja neuvoja .. mut sanon nyt minäkin, et unhoda se ukko ja katseleen uusia vapaita miehiä.. mene ulos , salille , tai jonnekkin mis niit miehii liikkuu , mut älä hyvä ihminen siel sisällä pohdi tuota juttua , jot toimeksi vain.. hyvää ukkon metsästys onnea .. mut ei ukkomies metsästys onnea ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:47

hanki joku uusi harrastus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:51

Se on vaan pakko unohtaa..etsimällä uusi ihastus..ja paljon harrastuksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 16:40

Lopeta jo tuo saman asian jankutus. Sitä on nyt ollut jo päiväkaupalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 17:07

Elämä on sellaista yleensä ettei aina saa mitä haluaa.Sitä on hyvä harjoitella jo nuorena.

Anna sen ihastuksesi olla rauhassa. Sinä voit onnistua parisuhteessa jonkun tisen kanssa ihan mainiosti. Ota tämä harjoittelunpoikasena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:28

Unohda, suuntaa uusille tuulille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 20:28

Hanki itsellesi elämä. Tai lue ainakin mitä aiempiin kysymyksiisi on vastattu.