Vanhin tyttöni harrastaa meditointia.Tiedättekö mitä se on?

Avainsanat: meditointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 10:20

tavoitellaan nk. "valpasta lepotilaa" ,

jolla sitten on paljon positiivisia vaikutuksia (fyysisiä ja psyykkisiä)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 10:46

en tiedä ja en harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 11:12

Eikö tuo lie ole rasitus, eikä helpotus.
Mutta jos tyttäresi saa positiivisiä vaikutuksia siitä,
niin mikä ettei.
katso vähän perään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 12:43

hiljentymistä ja mietiskelyä. ihan suositeltavaa itsekullekin hidastaa välillä ja miettiä hiljaisuudessa vaikka pari minuttia. voi löytyä ihme asioita takaraivosta kun vaan antaa niiden tulla esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 12:45

Tiedän kyllä.... en harrasta. Uskon enemmän muihin asioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:45

Voihan se olla ihan hyvä...mitä kaikkea sinä sitten tulee mielee..onko hyväksi ihmiselle??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 16:32

Tiedän meditoinnin, mutta ei kiinnosta sen harrastaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:33

Tiedän, minulla on aiheesta kirjakin. Meinasin kerran aloittaa, mutta jäi sitten unholaan.
Silti mielenkiintoinen harrastus, välillä on hyvä hiljentyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:27

Mielen hiljentämistä. Läsnäoloa tässä hetkessä ilman ajatuksia. Fiksu tyttö sinulla.