Ruuasta puheenollen kuinka valmistaisit ruokaa kauriinlihasta?

Lisätty: 10.03.2010 - 20:28

www.maku.fi/reseptit/resepti.../2848.html

Tuota voisi kokeilla, muitakin hyviä ohjeita löytyi.

Avainsanat: paisti kauris

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 08:58

ei aavistustakaan, mutta entisellä naapurin isännällä oli pettämätön 'resepti'

ammuttuaan kauriin hän siivosi sen ja kantoi keittiöön ja ilmoitti palaavansa kun ruoka on valmista

- tuli hyvää ja suhteellisen nopeasti ..... aikansa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 08:55

en ole koskaan syönyt kauriin lihaa, tuskin koskaan valmistan siitä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 11:11

No nyt on aikoihin eletty, kun kauristakin kokataan.
Ensi kerran kuulin tästä, valperin resepti voisi toimia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 11:31

Kauan aikaa sitten Ruotsissa visiittipaikan isäntä oli "korjannut"hetki sitten auton alle jääneen kauriin takakonttiin(salaa tietty) ja rouva valmisti sen uunissa,en muista lihan makua tms.mutta kastike oli taivaallisen hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:49

Valperin resepti on erinomainen. Itse olen syönyt kauriin lihaa vain ravintolassa enkä aio itse sitä valmistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:42

En todellakaan ole syönyt minäkään kauriin lihaa..enkä osaisi edes valmistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 20:19

Siinä voisi hyödyntää poron- tai hirvenlihan valmistusmenetelmiä. Paistit ovat aina kaikkein varmimpia tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:35

En taida kauriista osata mitään laittaa.