Mikä laatikkoruoka on lyömässä itsensä läpi lanttulaatikon rinnalle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 08:21

Bataattilaatikko ainakin meillä.

Kysyjän kommentti

yksinkeraisesti bataatilaatikkoa hain. Joku kertoi sen olevan jo vanha ruoka, mutta minulle ja ehkä
suurimmalle osalle se oli uutta.
Kokeilen itsekin, mutta kun olen perunan jättänyt hiilihydraatin vuoksi listalta, voi olla, että en paljon
bataatiakaan käytä
Ne linjat, ne linjat. Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 08:17

En mie tiijjä, mutta meidän perheessä se on bataattivuoka/laatikko. Lanttulaatikkoa emme syö, ei kestä vatsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 08:25

Kaikki laatikot on hyviä kunhan on kyse ruoasta.

Lisätty: 10.03.2010 - 08:55

Ehkä kuitenkin Abban anjovisfileistä valmistettu Janssoninkiusaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 08:56

bataattivuoasta luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:51

En ole ihan perillä asiasta eli onko nyt jokin uusi muotivirtaus tulossa. Bataattivuoka on meillä ainakin tosi vanha juttu jo, muotia en seuraa ruoanlaitossa. Pyrin laittamaan vaihtelevaa ruokaa. Lanttulaatikkoa meillä ei koskaan syödä, ei vaan maistu. Laatikkoruoat ovat raskaita ja etenkin lantturuokiin vatsa reagoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:40

Minä käytän pajon kesäkurpitsaa..mistä teen laatikko-vuoka ruokia..pataattia en ole oppinut käyttämään.Itse kasvatan kesällä kesäkurpitsat....se on todella kesäherkku..Lanttulaatikkoa tulee syötyä vaan jouluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 20:17

Enpä osaa sanoa. Joku kasvislaatikko kenties.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 01:15

Meillä syödään laatikkoruokina oikeastaan vaan perunalaatikkoa.