mikä on system-defender? Pukkaa aueta itsekseen IE ja siinä on FREE-virus skannaus.... Jokin virus on päässyt koneelleni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.03.2008 - 19:07

SystemDefender on ohjelma joka antaa vääriä ilmoituksia viruksista. Näin yritetään saada sinut ostamaan ohjelma, jolla pääset eroon viruksista, joita koneellasi ei todellisuudessa ole. Jos et ole kokenut käyttäjä ja ilmoitukset haittaavat sinua, suosittelen viemään koneen tietokoneliikkeeseen. Suosittelen myös vaihtamaan selaimesi Firefoxiin - www.mozilla.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2008 - 20:18

Näin epäilinkin... Ajoin Spybotilla koneen läpi niin sieltähän löytyi IE mainos evästeitä! Antivir ja Ad-Aware ei mitään löytänyt. Kypsytti vaan ku se mainos pongahteli vähänväliä. Käytän muuten Tulikettua selaimena mutta kyseinen mainos avaa IE:n. Kiitos vastauksesta joka vahvisti käsitykseni.