Katsoitko suurin pudottaja ohjelman,voittiko mielestäsi oikea henkilö kilpailun?

Mielestäni voitto meni oikealle henkilölle.Olisipa minullakin yhtäpaljon selkärankaa,kun tällä voittajallakin.

Avainsanat: laihdutus viisaasti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 22:12

Kaksi palkintoa samaan perheeseen,hyvä.

Kysyjän kommentti

Oikea perhe voitti kilpailun,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 21:27

Kyllä katsoin ja ihan oikea tyttö voitti. Puolisen vuotta ja 52 kg:ako se nyt tarkalleen oli. Kyllä ihminen pystyy mihin vain kun ottaa itseään niskasta kiinni. Nostan hattua Kaisulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:55

Minä en päässyt sisälle koko kilpailuun. Katsoin vain yhden jakson, jossa joku mies sai sydärin.
Kaippa se voitto oikein meni tuomareilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 22:53

En katsellut,mutta voitto tuntui menvän ihan oikealle henkilölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 22:55

En koskaan katsele niitä ohjelmia,ainoastaan ohjelma-mainoksista nähnyt hyvinsyöneitä tyyppejä,mieluummin vaikka pornoa kuin sitä ohjelmatyyppiä :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 00:18

En katsonut mutta kaikki osallistujat voittivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 00:22

Katsoin finaalia lukuunottamatta melkein kaikki jaksot.
En vieläkään tiedä kuka voitti - toivottavasti joku Evan porukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 00:43

Hänen joka eniten painoaan pudotti prosentuaalisesti pitikin voittaa se kilpailu. Ja nyt se sattui olemaan se nuori tyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 08:23

Osittain katsoin. Kyllä meni voitto oikeaan oitteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 08:52

Tuollaisia juttuja en katso, en näe niissä mitään järkeä. Joskus tulee mieleen että tositv-ohjelmille voisi olla jo ihan oma kanava ja mielellään maksullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 09:15

kyllä katsoin joka ohjelman, sarja oli kuvattu lähellä kesäpaikkaani. voitto meni oikealle henkilölle, olin kokoajan kaisun fani.kaisulla oli sisua laihduttaa, olisipa minullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 09:44

en katsonut tätäkään, jotenkin nuo formaattiin ahdetut 'tosi-ohjelmat' ovat niin guttaperkkaa ettei jaksa kiinostaa