Minä olen ihastunut thri ,Kiminkiseen.............

Lisätty: 09.03.2010 - 16:34

moni paranee pelkästä käynnistä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 14:10

Ai sinäkin. Olen jo pitkään haikaillut hänen peräänsä. On mies joka tietää asiansa ja välittää todellakin potilaistaan. Moniko tohtori viitsii vapaa-ajallaan poiketa katsomassa miten muorin kihti voi?

Kysyjän kommentti

Otin ekan ,kaikki hyviä vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 14:20

Siinä mallia muille lääkäreille. Ei tarvita valkoista takkia ja taskua täyteen kyniä, eikä arvoa osoittavaa laattaa rintapieleen. Tuollaista valkoista merkkiotusta lapsetkin jo pelkäävät. Puhe tulee kansankielellä, eikä millään ymmärtämättömällä kirjainyhdistelmällä. Mies paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 14:25

Minäkin pidän hänestä, on niin rento mies ja posiitiivinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 14:27

Kyllä taitaa suurin osa porukasta..olla ihastunnu Kiminkiseen..On niin lepsu mukava lääkäri..ja sitä huumoria riittää..mitä on ilo katsella ja kuunella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 15:12

Potilaiden on varmaan helppo puhua asioistaan. Mutta varmaan jokin rajakin pitää pitää tämän lekurin, ja pitääkin sellaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 15:38

Minä olin niin rohkea rokansyöjä ja kysyin häneltä erästä asiaa netin kautta, ja todella sain vastauksen paluupostissa. Onhan sitä kait vähän stemmattu TV.tä varten.
Kiva ko olis lekuri niin vapaa, vai olisiko sittenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 15:39

hyvä ja leippoisa lääkäri tuntuu olevan. vahinko ettei, ole meillä päin lääkärinä.minäkin olen ihastunut häneen.potilaat ovat varmaan häneen tyytyväisiä ja hänen kanssaan voi varmaan puhua aroistakin asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 15:40

onko ihastuminen joku maaliskuinen kevätilmiö..........
ihastumiskysymyksiä oikein satelee.
varmaan mies paikallaan tämä tohtori,
mutta en ole seurannut hänen ohjelmiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 16:17

Poikkeuksellinen tohtori. Huumorintajuinen, empaattinen ja puhuu ymmärrettävää kansankieltä. Olisipa tuollaisia enemmänkin, mutta en ole ihastunut häneen. Miehenä ei ole minun tyyppiäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 17:40

Kannattaa lukea hänen kirjoittamansa kirjat. Niissä on paljon sekä käytännön tietoa selevällä suomella kirjoitettuna että aiheita ajatteluun. Vaan siitä en tykkää, kun telkkarissa kiroilee niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 19:23

Kävin Lappeenrassa n. 700:n muun kanssa kuuntelemassa häntä ja oli yksi parhaita luentoja mitä olen koskaan kuullut (luento ehkä väärä sana) 2 tuntia lipsahti huomaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:34

On varmasti tykätty henkilö kansan keskuudessa. Mitä sit sanonoot ammattitoverit.
Kansanlääkäreitä pitää olla ja toisaalta on hyvä, että kansakin näkee, et voi sitä puhuu kansankielellä vaik ois vähä korkeemman koulutuksen saanu, ku tavan tallaajat. Eikä asioita tartte kaunistella....

En ole ihastunut, mutta arvostan työtään kansalaisten keskuudessa - kansalaisten kielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:38

Aivan ihana persoona.Siinä on mies oikealla alalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 00:14

Tykkään tyypistä, ja tuntuu tykkäävän moni muukin. Olisipa tuollaisia lääkäreitä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 04:16

en pidä tyypistä,liekö joku valelääkäri,ehkä joku markkina pelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 08:57

Ja minä lähes vihastunut! Olisi outo tilanne kun lääkärille mennessäni tri tokaisisi: istu perseelles! Taitaisin kääntyä tulosuuntaan. No... tuo ohjelmahan on näyteltyä, ei kait Kiminkinenkään oikeassa elämässä noin voi käyttäytyä. Mikä lienee tausta sille että lääkärissäkäynnistäkin on tarve tehdä pelleilyä ja etenkin nyt kun kaikenmaailman valelääkäreitä ja valehoitajia paljastuu.