voiko vanhoja napsun kysymyksiä ja vastauksia selailla , jäävätkö ne talteen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 03:24

Mä oon ihmetellyt, että eikö noiden kaikkien kysymysten säilyttäminen hidasta tätä sivustoa vallan kauheasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 11:28

Voi selailla ja jokainen kysymys on tallessa.
Klikkaa tuosta "löydä", niin saat näkyviin kysymykset.
Voit myös vastata vaikka ensimmäiseen tehtyyn kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 11:50

Vastauksen sivun alareunassa on sivuja hirvittävästi. Klikkaa vain jotakin sivunumeroa, niin sieltä on vanhat tallella.

Lisätty: 09.03.2010 - 11:51

Tai sitten jos klikkaat tuota Kategoriat osion kohdalta vaikka Matkailu, niin sieltä löydät kaikki sen kategorian alle esitetyt kysymykset. Siellä on jo sinunkin Tiede ja matematiikka kategoriaan laittamasi kyssärit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:38

Kaikki kysymykset on tallessa..niitä ihan kiva välillä katsella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 23:53

Tallessa ovat, ja on syytäkin vähän vilkaista, niin ei kysy ihan samoja mitä on kysytty jo usein. Ja sieltä löytyy vastauksia moneen mieltä askarruttaviin asioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 01:08

Olis kyllä jo pikkuhiljaa aika poistaa niitä ensimmäisiä jossa vastaajana on aina yksi ja sama...