Onko kellään kokemusta pitkäkarvaisista marsuista? Tyttöni on ottamassa sellaisia itselleen.

Avainsanat: pitkäkarvaiset marsut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 12:30

Mulle tuli lukihäiriö,kun selailin kyssäreitä,meinaan luin ensteks "kokemusta pitkäkarvaisista miehistä",mutta olikin kyse vain marsuista.Ei kokemusta,kunhan olen tavannut kerran lyhytkarvaisen marsun,muistutti jotenkin rottaa paitsi sillä ei ollut pitkää häntää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 10:29

Ei ole kokemusta minkään laisesta marsusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 11:07

ei ole koskaan minulla marsuja ollut. luulisin kyllä, että lyhyt karvainen olisi helpompi hoitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 18:06

Ei ole muuta kokemusta kuin että tuttavaperheessä olen sellaista silitellyt ja sylissä pitänyt. Kerrassaan ihastuttava otus tämä Onni-marsu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:16

Tyttärilläni oli aikoinaan niitä lyhytkarvaisia vekkuleita.Käsitykseni mukaan aika helppola mutta älä laita pontä pentua rintataskuun.Se ottaa sen heti pesäksi enkä meinannut saada pois.
www.marsuyhdistys.net/default/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:45

Ei ole kun lyhytkarvaisesta kokemusta..kun on tyttären tytöllä..ja on kanin kanssa hyviä kaverieita..tulee hyvin juttuu keskenään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 20:41

On..on..on... tuulikki 58 armas!
Aloittakaahan nyt ihmeessä vähän helpommalla eli lyhyt karvaisten kanssa selviää helpommalla - alussa on paljon muutakin opeteltavaa kun marsun pyykkäys ja karvojen leikkely + muu turkin hoito!!!
Vaikka noita on itselläni ollut niin ehdottaisin kohteliaimmin että alkuun ehdottomasti lyhytkarvainen ja muistathan että kaksin kappalein!
Yksin ei ole marsunkaan mukava elellä ja ihminen ei korvaa lajikumppania!!!