Oletko huomannut itsessäsi lukuhäiriön?

Minulla on ilmeisenselvästi sellainen häiriö,nytkin selasin montasivua taaksepäin, enkä huomannut taanoin kysymääni kysymystä kysytyksi.Eikä siinä vielä kaikki,minulle on sattunut nykyään usein näin,en kuitenkaan aijo lannistua,vaan yritän olla tarkempi.

Avainsanat: jo kysyttyjä kysymyksiä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 10:29

Älä lannistu, et ole ainoa. Minulla tahtoo olla tuo muistihäiriö - en muista mitä olen kysellyt tai mitä mihinkin toistuvaan kyssäriin olen aiemmin vastannut.

Kysyjän kommentti

On lohduttavaa,et muillakin on luku ja muistihäiriöitä,kun se ei ole kuitenkaan kovin vakavaa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 10:43

Ei pahemmi lukihäiriöitä. Kirotusvirheitä tulee tuon tuostakin.
Molemmat ovat suoraan verrannollisia käytetyn "dopingin" määrään.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 10:56

mitä nopeammin yrittää lukea, sitä enemmän jää oman arvauksen varaan, menee oikein tai väärin, sitä sattuu kaikille, ei syytä huoleen

mitä vauhdikkaammin ajatus juoksee, sitä enemmän näpit jää jälkeen ja kirotuksiin tulee niitä lipsauksia, ei syytä huoleen, näin käy kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 11:08

on semmoista vikaa minussakin. et ole ainoa, joten älä sure .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:37

Lukihäiriöisiä on paljon suomalaisissa.Meiilä koko perhe. Uutteruus palkitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 14:42

Entäs tavuhäiriö,kirjoittelen ns.vauhdilla ja usein kait sormet nopeampia kuin ajatus?Menee tavut sekaisin,esim.kavi(vika)kihaja(hakija)nyt ei tule mieleen,mutta annas olla kun kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 17:16

Kyllä on ja sen huomaa..kirjoitusvirheuitä jatkuvasti...jää kirjaimia pois...tei jopa vaihtaa kirjainten paikkaa.. jos vaikka pitäisi kirjoittaa ..yö ..huomaa että on kirjottanut öy...aina pitäsi tarkistaa huolella..mutta ku ei jaksa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 18:08

Todistettavasti minulle ei ole lukihäiriöitä, mutta joskus tulee muuten vaan luettua esim. joku otsikko lehdestä ihan väärin ja sitten siinä ihmetellään, että mikäs juttu tämä nyt onkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:33

Ei pitäisi olla, mutta luen kiireessä lööpit miten sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:02

Mieli tekee kepposet ja kysymys muotoutuu ihan sensuurikelpoiseksi..... Ja joskus on ollut sellaisia häriöitä, että vieläki naurattaa...

Luin, myydään poikiva ay-hieroja - oikeesti myydään poikivia ay-hiehoja
Hämärästä poikia kymmenen - oikeesti Härmästä poikia kymmenen
Tähä tulee jatkoa, jos satun muistamaan, mitä ennen puhelinsoittoa aattelin.... Oonkin jo kirjoittanut, jos oon lukenut väärin kyssärin... naurattaa ainaskin minua....

Ja tiettyjä asioita ei vaan muista ja se on ihan normaalia. Kaikkein hauskinta on niissä jutuissa se, että on oikeesti vapauttavaa nauraa itselleen! Silmäkulmat kärsii! Ves valluu silmist ja mittää ei nää ja mittää ei taijjuu!!!! Oikeesti ihanaa!!! Ikä lissääntyy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 23:47

Joskus luen miten sattuu, mutta monta kertaa kun tavaa niin johan ymmärtää ja menee kirjaimet oikeaan järjestykseen. Eivät ole vaarallisia häiriöitä tuollaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 01:12

Joka päivä luen jotain huonosti, siksi ristisanojen tekeminenkin kestää pari päivää normaalia kauemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 03:25

No nopeasti lukiessa menee kuka tahansa sekaisin joskus. Ei siitä tartte huolestua. Jos sanojen hahmottamisessa on vaikeuksia, pitää huolestua.