Käytätkö aurinkolaseja nyt kun ulkona on kirkasta ja aurinko paistaa? Minun on pakko laittaa aurikolasit päähän muuten tulee

pään särky.

Avainsanat: aerinkolasit ulkona aurikoisella ilmalla aerinkolasit ulkona aurikoisella ilmalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 10:28

Kyllä joudun käyttämään vaikkei ihan paistaisikaan. Jo muuten kirkas ilma ja varsinkin näin lumen aikaan, koskee silmiini.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 10:34

Pitäisi ostaa aurinkolasit,sillä valkoinenlumi ja auringonvalo voivat laukaista migreenin ja se ei ole mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 10:36

Viikonloppuna käytin ekan kerran tänä vuonna, kun jouduin autolla ajamaan. Onneksi löytyivät hanskalokerosta, muuten olisi ollut hankalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 10:57

Kyllä käytän. Ostin molemmat vahvuuksilla (tavalliset ja aurinkolasit). Specsavers:ltä 190 € yhteensä. Mutta, kun kirjoittelen tässä niin laseja en käytä.
Tuulikki58:lle lohduksi. Tyhjä pää ei voi särkeä!
Aurinkoista päivänjatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 10:58

en yleensä käytä, jostain kumman syystä mieluummin vähän tihruilen, merellä on joskus pakko kun ei näe autolauttoja pienempiä esteitä edes tihruamalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 11:10

en ole koskaan käyttänyt aurinkolaseja, enkä omista semmoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 11:24

minulla on transitions-linssit silmälaseissa,
transitions-linssit suojaavat silmiä vaihtelevissa olosuhteissa. tummuvat auringonvalossa, ja kirkastuvat siirtyessäsi varjoon tai sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 12:51

Melkein aina aurinkolasit nokalla,niitä voisi olla lukematon määrä,joka fiilikselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:40

Nyt kun on ekat aurinkolasit tehty silmiin sopivaksi niin miksikä en käyttäisi.On tosi hyvät eikä tarvitse otsa ryppyisenä kulkea ja katsella. Onkin muuten kirkasta.Otin silloin kun tehtiin vahvemmat versiot laseihin.Kahdet samalla kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:46

Minulla on talvellakin tummat lasit silmillä, omilla voimakkuukksilla, olen näkövammainen
ja häikäisy on kova ilman niitä. Häpeän talven aikana käyttää niitä. Tavallisilla aurinkolaseilla en
näe mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 16:24

On aina päässä koska silmälasini tummuvat auringon paistaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 18:09

Käytän paljon omien silmälasien voimakkuuksilla olevia aurinkolaseja, sillä minulla on todella valonarat silmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:06

Minulla on uusien aurinkolasien hankinta edessä. Normaalisti monitehot, mut aurinkolasit haluan pelkällä miinuksella. Plussa ja miinus kompensoivat toisensa, joten heivaan lasit otsikkoon ja katson tavaraselosteen omilla näkimillä. Sillä vähäisellä.. :)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:52

Ei ole koskaan ollut aurinkolaseja..mutta toiset silmälasit on mitkä tummuvat kirkkaalla ilmalla..niin ne on minun aurinkoisten ilmojen lasit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 23:42

En käytä aurinkolaseja, vaikka tuolla kaapissa on monet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 23:42

Ehdottomasti käytän.