Aurinkoista aamua napsulaisille ja oikein mukavaa päivää teille kaikille. Miltä ulkona näyttää?

Aurinko paistaa, Vilma täällä säätä jo haistaa ja ulos lähtee kipin, kapin.
Tassulla porrasta sipaisee, aitan suuntaan kipaisee ja tuumaa tänään saan helpon nakin, on hiiretkin nousseet keväiseen aamuun ja pukeneet päällensä keväisen takin.
Nam, maiskis herkkua tätä en millään nyt maistamatta jätä.

Avainsanat: aurinkoinen päivä kevättä rinnassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 08:32

Lounais-suomi. Pilvetön taivas (lähes tenunsininen). Aurinko porottaa ja pakkasta -2,6.
Aurinko paistaa,
taitaa ulkoilu maistaa.
Valkoinen hanki hohtaa,
lenkille tieni johtaa!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille taas vastauksista. Aurinko saa runosuonetkin sykkimään...ja meidän Vilmalla alkoi juuri jokin "puutostauti"...mouruaa, kierii lattialla ja tuska on tosi kova. Pitänee soittaa eräälle Roope-herralla ja pyytää apua. Se kävi jo kerran harjoittelemassa, mutta oli silloin liian nuori eikä ymmärtänyt mistä oli kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 08:30

Kiitos Mariaana mukavasta runosta =). Kyllä Vilman kelpaa. Meilläkin paistaa aurinko, näyttää todella mukavalta.

Mukavaa päivää kaikille napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 08:31

pilvetön sininen taivas, aurinko noussut,
-7C näyttää virallinen säätieto.
upea päivä tulossa.
lenkin Fiinan kanssa heitin ennen seittemää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 08:52

Aurinko paistaa, ei pilven pilveä taivaalla, muutama aste pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 09:09

kiitos kysymästä, täällä helsingin lähellä aurinko paistaa.pakkasta -7 astetta. oikein ihana ulkoilusää tulossa tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 09:14

huomenta vaan, aamulenkki tehtynä tosi hienossa kevättalven säässä, paistaa pilvettömältä taivaalta

Helsinki Kaisaniemi : Tuorein säähavainto: 9.3.2010 9:00 Suomen aikaa
Lämpötila -3,9 °C;

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 09:42

Hyvää huomenta ja oikein ihanaa päivää teillekin tytöt. Aurinko paistaa niin suloisesti, että pakkasherrakin on aivan häkeltynyt. Karkuun on menossa kovaa vauhtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 12:47

Espoosta päivää,ulkona on just niin ihanaa kuin näyttää,aivan pilvetön sinitaivas ja auri loimottaa.Lumenraivauskalustot pyörii teillä jyrsien jääpeitettä,joka on jemmassa lumen alla.Nyt keittoa ja voikkoleipää napaan ja takas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 22:23

Voiko ihanammin aamun alkaa kun tää...Aurinko alkoi paistamaan heti aamsta,kun läksin liikkeelle klo7.30 ja kun sain aamun-avustushomman tehtyä..aurinko heloitti siniseltä taivaalta..niin tuli tunne..että pakko kävellä kotia..niin tuli sitten 9km kotia-paluu lenkki samalla tehtyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 23:17

Oli komea aamu sekä komea päivä.