Missä kaikkien miesnapsulaisten naistenpäiväonnittelut meille naisnapsulaisille viipyvät, enää nelisen tuntia aikaa??

Lisätty: 08.03.2010 - 20:25

jess, valperi tuon mie huomaisnkin aamuvastauksestasi, josta tää kysymys lähtikin liikkeelle... joten hatunnosto siulle:)

eli kyssäri siks, et oodia napsunaisille oottelee varmaan moni;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 22:33

MiesNapsut muistavat vaimojaan. Ei ne jouda näitä tuntemattomia naisia muistelemaan. Valperi oli kyllä ajoissa asialla, kiitosta vaan.

Kysyjän kommentti

hyvä vastaus kissanainen, kiitokset täs myös miesnapsulaisille meitin naisnapsulaisten muistamisesta:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 19:56

Kyllä naiset ovat päivänsä ansainneet.
Onnittelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 19:58

kaikista en tiedä mutta omani tuli jo yhdeksän korvilla vastauksessa

www.napsu.fi/vastaukset/kysy...084#212378

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 20:03

noo-oo ehkä ovat nyt viemäs omia accojaan illallisille , teatteriin , oopperaan , sinffoniaan tai minne nyt koskaan keksivätkään.. jot jonni13 mie siul..ja muillekkin .. toivottelen hywät accakkain loppu .. päiwät .. ja eikös me naiset nautitakkin täysillä tätä loppu iltaa , otetaan kuppi kaffet ja pien kocknacnapsu ..näin .. minä ainakin .. jot kippis .. lääkkeeks ja nautinnollisex hetkex .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 20:12

Voi! Sain aamulla heti ihanan ruusun. En tosin omalta mieheltäni. Naapurilta. Oma mieheni ei varmaan edes tiedä , mikä päivä tänään on. On sen verran kaukana näistä maisemista.
Olimme mummujengin kanssa syömässä ravintolassa. Jatkoimme hauskanpitoa minun luonani.Söimme oikein makeat leivokset ja joimme kuohuviiniä.Hyvää naistenpäiväniltaa kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 20:27

Hyvää naistenpäivän iltaa kaikille Napsulaisille!
Meillä naistenpäivä juhlittiin pois alta jo viikonloppuna, kuten eilen siitä kirjoitin. Tänään ei ole ollut todellakaan mikään juhlapäivä ja ajatukset pyörivät tekemättömissä töissä, myös muiden kuin omieni, eikä kukaan vastaa puhelimeen. Nyt vasta alkaa oma työpäiväni, koska kaikki on näköjään tehtävä itse.
Mikäpä siinä, tehdään sitten niin. Viikonloppuna taas juhlitaan, kuka nyt juhlatuulella onkaan. Siihen en juuri voi vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 21:36

Ehkä he ovat lähettämässä netin kautta viimetingassa onnitteluja salarakkailleen....

Lähteet:
oma ajatus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 22:29

lähes viimetipan onnittelut kaikille napsuttarille,

oli niin paljon noita huomioitavia tässä todellisessa elämässä, ettei meinannut keretä tänne kirjeenvaihtopuolelle lainkaan piipahtamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 23:37

Kiitos vain miespuolisille napsulaisille. On hyvä että edes vieraat miehet toivottavat kun oma ei sitä tee koskaan. Muutoin sitä epäilee olevansa joku talouskone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 23:53

Oma mies toi kukkia ja vei ravintolaan syömään <3 ihanaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 08:08

Ei meillä ainakaan sanottu eikä saatu mitään. Kukkia kyllä kaipailin. Siinä se naisen arvostus taas näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 22:32

Ei tännekkään kukkia tullut..kakkukahvit illalla juotiin..