kävelin kerran sillalla... mitä sitten tapahtuikaan ... www.iltasanomat.fi/videot/ko...aa/2028002 :( pitäiskö nyt laihduttaa ?

pien on murhe tää, mut antakaa vinkkiä .. millä vois ..norsu tää ..saada missin kropan tää... ilman mitään liikuntaa ja herkuista luopumisist.. laisinkaan :))

Lisätty: 08.03.2010 - 19:44

joo -oo tiedän kyl et kaikel liikunnalla ym laihtuu , mut nyt kysynkin et MITEN ilman liikuntaa ja herkuista luopumisesta vois laihtuu , esim.. soffal maaten .? kenkäpä tietäis sen .. hän kertois seeen .. sitä ihmettä nyt oottelen ;)

Lisätty: 08.03.2010 - 20:10

keksi tähän ..oma ...laiskan laihduttajan.. laihdutus jutska ;)

Avainsanat: laihdutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 20:12

Noilla ehdoilla ei muuta tule mieleen kuin Speden lanseeraama takuuvarma laihdutuskikka.
Postimyynnissä möi takuuvarmaa keinoa jossa saa syödä mitä ikinä haluaa, mutta silti laihtuu.
Paketissa oli pyöreä levy jonka reunoilla oli kumilenkki. Sillä lenkillä levy laitettiin naamalle ja suun kohdalla oli pieni reikä. Kaiken mitä reiästä sai tungettua, sai syödä.
"Kuluttajavalituslautakunta" totesi, että kyse ei ollut huijauksesta, koska mainoksessa ei sanottu, miten keinolla laihtuu. Pienestä reiästä ei voi tunkea niin paljon ruokaa, ettei paino putoaisi, joten kaikki meni taiteen sääntöjen mukaan ja kauppa sai jatkua.

Tuo silta muuten painui jo uutena koestuksen seurauksena 40cm, joten susi se oli jo alkujaan, ettei sinun kannata siitä huolta kantaa.

Kysyjän kommentti

:)))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 19:28

pullat ja herkut pois, paljon liikuntaa ja vihanneksia sekä kasviksia lautaselle. noihin apteekin laihdutus lääkkeisin en usko, vaikka niitä mainostetaan.laihdutuskuuri on vähän sama kuin tupakkolakko, että sorrutaan. minä olen ikuinen laihduttaja.kävelysauvat heilumaan ja positiivinen ote, se auttaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 19:35

Jos herkut pitää säilyttää ja liikuntaa pitää välttää sanoisin tapauksen olevan kohtalaisen hankala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 19:57

Jos se silta alkoi hapertua,kun vietin Turku-iltapäivää,ajelin Förillä joen yli ja KÄVELIN SILLALLA kohti keskustaa,joitain kuukausia sitten...aattele!Minunhan se pitäis tehrä jotakin.
Oletko kokeillut Allia?Naapuri jaksoi pitää talvisaikaan kuuria ja tuloksia tuli,mutta kesä, kaltsu ja terassit sabotoivat kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 21:41

Lohduttaakohan kuva ? eiköhän tässä olisi tarpeen maksaa kahdesta paikasta ?
www.flightglobal.com/blogs/u...54211.html
Tarkoitus on tällä lohduttaa kaikkia pikkuisen pyöreitä.

Lähteet:
www.flightglobal.com/blogs/u...ate-a.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 23:34

Ai hitsiläinen, sinäkö sen napsautit aamulenkillä ollessasi poikki? Mutta älä nyt missään nimessä ainakaan tunnusta. =)
Nythän se laihtuminen tapahtuu ihan itsestään kun joudut tekemään pidemmän keikan päästäksesi tois puol jokkee. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 06:06

tätä käyttävän täytyy kyllä myös jumpata:
www.hilavitkutin.com/2009/06...tamisessa/

täällä laihdutusjuttuja joka lähtöön ( kengät, shortsit, tee jne):
www.hs.fi/juttusarja/laskika...5224840271

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 22:26

Ei sellaista ole vielä keksitty.