Kerronko? No, kerronko? Pakko kertoa, kun on työpaikka turvattu sinne eläkeikään saakka...jos terveyttä piisaa.

Olen tehnyt kunnassa vanhustyötä 5 vuotta sijaisena, ilman katkoja ja viime viikolla sain sitten vakinaisen toimen. Ajatelkaa, vielä "vanhoilla päivillä" tuli vakipaikka tästä toisesta ammatista. Kyllä nyt ei ahista.

Lisätty: 08.03.2010 - 16:19

Kaunis kiitos onnitteluista.

Lisätty: 09.03.2010 - 08:00

Eipä ole vielä tullut juhlittua..en edes kukkia ole saanut. Työkavereille tarjoan kakkukahvit viikon päästä. No otin minä eilen pienen tilkan kermalikööriä sen kunniaksi.

Avainsanat: hoitajan vakituinen toimi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 16:05

onnea ja iloa
työhön ja vapaa-aikaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 15:56

Onneksi olkoon sinulle, sinulla on ainakin turvattu tulevaisuus sillä saralla,ja hyvää terveyttä toivotan: Paljon onnea vielä kerran:

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 16:07

Valtavan paljon onnea vakipaikasta. Se on kuin lottovoitto tänä päivänä. Ole ylpeä siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 16:07

Onnea yhteiskunnan rattaiden pyörittämisessä.
Hyvää naistenpäivää.
Onnea myös vakinaisesta työsuhteesta (tätähän ensisijaiesti kysyit).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 16:07

Onnea!Minä olin aikoinaan n.8v sijaisena ennenkuin irtosi virka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 16:55

Hattua nostan kun tiedän työn luonteen melko hyvin!Hoitaa pitää hyvin vaikka rahoja supistetaan urakalla!Siinä työssä täytyy olla jonkinlainen kutsumus,että jaksaa!Onnea ja voimia arvokkaaseen vaan ei arvostettuun työhösi!

Lähteet:
Läheltä seuraillut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 17:38

Onnea kahmalokaupalla!
Sitä sinulla onkin, kun sait toimen noinkin äkkiä. Tunnen useita, joilla viran saaminen on kestänyt viisitoista vuotta.
27/7 hälytysvalmiudessa vartin varoajalla, ei lomia tai lomakorvauksia, kun jaksot pätkitään sopivasti päivää, paria ennen kuin lomaoikeus tulisi täyteen, jatkuva epävarmuus työn jatkumisesta, kehno tehdä mitään suunnitelmia kun työstä ei koskaan tiedä. Työtä kyllä olisi, kun vain teetettäisiin.
Osastoilla vähennetään väkeä yöpäivystyksestä ja monilla osastoilla on enää vain yksi päivystäjä ja ylemmältä taholta määräys, että sijaisia ei saa palkata. Pitäisikö osasto jättää oman onnensa nojaan?
Vakinainen toimi on varmasti valtava helpotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:19

onnea vaan, hienoa jos helpotti ahistukseen

vaikka voi niitä hommia pätkinäkin hoitaa ja ihan tyydyttävästi (40 vuotta / 52 määräyskirjaa, joka kuukausi tuli jotain tilille) , tosin missään vaiheessa ei ollut kyse siitä että työt loppuisivat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:23

Sydämmeliset onnittelut..kun niin harvoin saa vakituisia työpaikkoja nykyään..
Saat olla ikionnellinen ja ylpeä..olet kyllä varmaan pidetty töntekijä..kun tunnut Mariaana niin herttaiselta...ja varmaan pidät raskaasta ihanasta työstäsi.ja arvostetusta työstä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:51

Onnittelut vakipaikasta. Tieto työn jatkuvuudesta helpottaa varmasti ja työ sujuu mielekkäämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:59

Voi Onnea Paljon! Oletko jo juhlistanut tilannetta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 20:59

Paljon onnea! Vakituisen työpaikan saaminen nykyään on kuin Lottovoitto ja niitä voittoja ei jokaiselle jaetakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 21:44

Onneksemme vielä on vakipaikkoja jaossa.
Suuret onnittelu sen johdota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 22:49

Onnitteluja vakipaikasta ja vielä ehtii toivottaa loistavaa naisten päivää,hieno homma,sillä sun alalla töitä tulee riittämään!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 08:52

Onnea, Terveyttä ja Iloa!