Kuka aamulla kahvit keittää, sekä sekaan porot heitää?

Meillä aamulla mamma nostaa. Jos kaatuu vasemmalle minä keitän, jo oikealle mamma keittää. Jos ei kaadiu, niin meillä ei kaitellä!!

Avainsanat: kahvi vasen oikea

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 21:10

tykkään vahvasta kahvista, ja itse sen myös itsekkäästi haluan valmistaa.

Kysyjän kommentti

Näin se on. Leikkimielellä tätä kyselin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 19:22

meillä on varmuuden vuoksi termoskannullinen valmiiksi keitettynä,

- ettei jäis ilman jos vaikka sais -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 19:24

Minä itse, tai muuten jään ilman kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 19:50

Usein ennättää mieheni keittämään..kun on sellainen aamuvirkku..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 20:50

Vedenkeittimellä veden keitän, suodattimen mukin päälle heitän ja siihen suodatinpussin ynnä porot nakkaan, kahvin valumista ootellessa kassin työpäivää varten pakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 20:54

Kyllä se on itse sumpit keitettävä jos mieli virkeäksi, useimmiten jää keittämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 20:57

ruokakunnan ainoana kahvinjuojana saan huolehtia siitä ihan itse, niin siitä parasta tuleekin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 22:02

Huomattavasti helpommaksi ja nopeammiksi systeemiksi olen havainnut sen, kun ihan suosiolla ilman mitään houkutteita laittaa illalla vedet säiliöön, kahveet tötteröön ja aamusella sitten napsauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 23:07

Minä keitän meillä kahvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 11:07

äitini keittää, kun on kukonlaulun aikaan jo hereillä.