Soitin viime syksynä kaverille. Vastaa ilmoitti: "Linnut laulaa, syksy saa.Minä en!". Ihmettelen vielä mitä lienee tarkoittanut???

Onkohan tajunta hämärtynyt?

Avainsanat: syksy laulu kaveri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 18:40

joku saa, toinen ei

sitten kun on unohtanut mitä se tarkoittaa, sillä ei ole enää niin väliäkään

Kysyjän kommentti

Unohtaminen tekee joskus ihmisen onnelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 18:39

Varmaan tarkoitat vastaaja,mutta aika arvoituksellisesta,ehkä tulee kuvioihin syksyllä ehkä ei.Kumman tajunta hämärtynyt,sun vai kaveris?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 18:54

tarkoitti varmaankin onnitteluja .... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 18:56

Kyllähän tuon tiedät, mutta taidat kokeilla meidän tietoja. Emme kuitenkaan jää pappaa pahemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 19:04

Ei ole sitten kaveri saanut....mitä olisi ilmeisesti halunnut...on saanut tyytyä kurjaan olotilaan...jäänyt kun nalle kalliolle..näppiä nuolemaan...Ehkä vielä jonakin päivänä saa....mitä ei ole saanut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 21:21

Kaveris ei vissiin sitten saanut. Harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 21:48

Taisi olla hieman katkera syksylle.