Yhdessä erikseen asuminen, mitä olet mieltä?

Tunnetko pariskuntia jotka asuvat eri osoitteissa? Millainen suhde se on että ovat rakastuneet toisiinsa mutta eivät silti halua asua saman katon alla? Onko tämä nykypäivänä normaalia

Avainsanat: ollaan yhdessä eri osoitteissa yksi suhde kaksi kattoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 13:43

tamperelainen iäkäs tuttu pariskunta asuu erikseen. olleet aviossa yli 60 vuotta ja nyt päättäneet asua erillään, mutta tapaavat toisiaan kuitenkin ja ovat yhä avioliitossa.
kukin tietenkin miten parhaaksi näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 13:13

enoni asustaa exän kanssa erikseen vaikka nyt taas seukkaavatkin ja ovat tyytyväisiä tuohon ratkaisuun...mikä sit lie, et 20v.. saman katon alla ei enään luonnistanutkaan.. mut nyt taas ovat ylen rakastuneita ja onnellisia ... minuu kyl ihmetyttää , mut jokainen taplaa tyylillään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 13:24

Ei siinä mitään outoa ole. Kukin "taaplaa" tyylillään ja tekee itsensä onnelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 14:17

tunnen parikin eri osoitteissa asuvaa avioparia,
joissain tilanteissa ihan hyvä ja toimiva vaihtoehto

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 14:48

Se on sellainen vapaamuotoinen seurusteluliitto. Jos ei ole taloudellisesti tiukkaa, niin miksi sitä kiirehtiä yhteiseen asuntoon. Sellaisessa suhteessa on säilyy molemmilla vapaus omaankin elämäänsä ja ehtiihän siinä oppia tuntemaan kaveria hieman tarkemmin ennen kuin se arki alkaa oman katon alla. Minä kannatan - ennemmin noin kuin rynnätä heti suinpäin kimpa-asumiseen jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 15:05

kannatan mielummin ainakin aluksi omaa asuntoa, jos tulee ero, minnekäs sitte mennä jos ei ole kattoa pään päällä.myöhemmin voi muuttaa yhteen, jos kemiat toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 15:52

Vastarakastuneet varmaan haluavat nyhjätä yhdessä ja se kuuluu asiaan. Mutta esimerkiksi luovat ihmiset tarvitsevat tilaa ympärilleen. Parempi sellaisten asua erillään ja käydä vaikkapa toistensa luona yökylässä kun luova vaihe on päällä.

Parisuhteen ulkoinen muoto ei ole niinkään ratkaiseva mielestäni kuin rehellisyys ja uskollisuus itselleen ja puolisolleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 16:58

Jokainen asuu ja elää niin kuin parhaaksi näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:04

Minä asun mieheni kanssa viikot pääsääntöisesti eri kaupungeissa ja viikonloput ollaan aina yhdessä. Tähän syynä työpaikkojemme sijainnit. Näin kyllä suhde pysyy tuoreena ja kiihkeänä vaikka ikävä toisen luo usein vaivaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 00:47

Ei mahda ennakkoluuloisilla ihmisillä olla elämä helppoa, kun joutuu tällaistakin epäilemään. Ihan yhtä tärkeä se suhde sille pariskunnalle on, vaikkeivat he yhdessä vielä asuisikaan. Kyseessä voi olla sen haluamisen sijaan pystyminen, jollei voi vaihtaa paikkakuntaa työpaikan vuoksi, ei halua myydä asuntoaan tms. Minä olin kolme vuotta etäsuhteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:11

etiäis avioliitot eivät ole mitenkään tavattomia varsinkaan näiden EU porukoiden piirissä,
toisille se on pakko, toisille se parempi vaihtoehto