Jos olet flunssassa ja on kuumetta,tekeekö silloin mielesi mitään syömistä?

Minulla on silloin hirveä himo ruisleipään ja meetvurstiin.

Avainsanat: ruisleipä meetvursti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 14:24

Jos kuume yllättää on ruokahalut tipotiessään.
Tänttärintippoja (lämmin rommitoti) tulee otettua muutama.
Ei sekään mitään auta, mutta iloisella mielellä on mukavampi sairastella.

Kysyjän kommentti

Olen varmasti jotenkin poikkeava,kun en edes pidä meetvurstista,mutta kuumeessa sitä on saatava,omituista.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 09:19

Silloin kyllä minulta menee ruokahalut..Haluan vaan paljon juomista..silloin laitankin termospulloon kuumaa mustaa-viinimarjamehua..sitä voi hörppiä pitkin päivää ja yölläkin..jos ei saa nukuttua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:25

Koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:30

hyvin harvoin mitään noita vaivoja on,
mutta silloin kuumetta tulee se nousee aika nopeasti liki neljääkymmentä,
ja silloin tosiaa ei tee mieli mitään,
yleensä vaiva on ohi vuorokaudessa ja sitten taas kelpaa mikä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:10

ei kyllä kovassa kuumeessa mikään mene alas muutakuin väkipakolla,
onneksi harvoin olen viimevuosina flunssan kouriin joutunut.
kuumeessa olen kuin tapettu mato.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 10:37

Ei kyllä oikein tee mitään mieli silloin. Mutta jotain pientä sitä on pakko laittaa leipälävestä alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:38

Onneksi en edes muista,mutta luulisin tulevan pienen katkon syömiseen tai ainaiseen näläntunteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 15:34

ei tee mitään mieli.makaan visusti sängyssä, peitto pään päällä. ei ole edes makean himo silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 16:07

Juomista vain mieli tekee. Ruokaa ei niinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 17:54

Sairaana ei maistu ruoka, enkä sitä jaksa silloin tehdäkään.