Oletko kova nukkumaan, tuleeko mentyä lenkille ulos..................

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 08:47

En nuku paljoakaan,mutta en ole käynyt lenkilläkään.Aijon kyllä parantaa tapani ja menen tänään ulos.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 09:26

Vihaan nukkumista.
Vois kukkua hereillä koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:34

tarvitsemani yhtämittainen yöuni on noin kuusi tunita (kesällä riittää vähän vähempikin), jää runsaasti aikaa käydä lenkillä, juuri äsken palasin tämän päivän ensimmäiseltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:36

Kyllä silloin kun nukuttaa...Illasta valvon aika pitkään..jos ei aamusta ole menoa voi nukkua vaikka klo 9 asti..Kyllä on meiniki lähteä lenkille..kun on veitävä tyttäen koira Santtu lenkille..on koko viikon taas hoidossa..Eilen tehtiin 1h 30min. lenkki..on hyvä lenkkikaveri..vaikka on jo vanhus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:41

heitin lenkin suksilla ja Fiina-koira jolkotteli vierellä. olipas aikamoinen viima lakialla, mettän suojas ei puhaltanut. muutaman kerran tänäpäivänäkin uusiksi lenkit Fiinan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 10:34

Koirapoikani pitää siitä huolen ettei mamma nuku pitkään aamuisin ja komentaakin minut heti kohta noustuani ensimmäisen kerran pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:43

Koirapojan kanssa myös täällä ulkoiltu maaliskuisessa auringonpaisteessa,kirkkaan sinisen taivaan alla.Aamusella paisteli siihen malliin auri suoraan silmään,että oli pakko ponkasta ylös ja aamaukahville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 11:55

En harrasta lenkkeilyä lenkkeily mielessä.
Riittää kun poljen fillarilla kaupunkiin ja takas sekä työntelen rattaita ja kiskon pulkkaa. Paino pysyy kontrollissa näillä eväillä ja yleiskunto ainakin tyydyttävänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 15:36

en ole kova nukkumaan , mutta ei tule myöskään lenkkeilyä tehtyä. laiska kun olen luonteeltani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 17:57

Nukun sen 7-8 tuntia normaalisti. Poikkeuksiakin on. Lenkkeilyt ovat jääneet vähiin näin talviaikaan, mutta kesällä lenkkeilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 12:32

Jos ja kun lähden kävevylenkille, menen aina ulos, sisällä en lenkkeile. Mutta en harrasta lenkkeilyä sillä tapaa kuin asia useimmiten mielletään. Minun lenkkini on kävelyretki kaupungissa ihan normaaleissa vaatteissa, ei tuulipuvussa tms.
Nukun tarpeellisen määrän tunteja, öisin.