paras keino treenata rinta lihaksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 08:18

Rintalihaksia voidaan treenata erilaisilla punnerrus - ja olkavarsien lähennysliikkeillä. Niitä voidaan kuorimittaa vapailla painoilla (mm.penkkipunnerrukset tangolla tai käsipainoilla ), kehonpainolla (etunojapunnerrus, dippipunnerrus), taljoilla (flyesit) ja koneilla (pec deck, rinnalle suuntautuvat punnerruskoneet), sekä smith-laitteen tangolla.
www.musclemarket.fi/forum/sh....php?t=960

ps. naisten ei kannata treenata rintalihaksia koska se ei kasvata rintoja vaan se rasvakudos häviää niistä ja sen tuloksena on rinta joka ei näytä olevan naisen rinta vaan se on pelkkä lihas vähän niin kuin miehillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 22:57

Painot käsiin ja rintalihaksia treenaamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 04:11

Jos on kysymys naisesta?......niin neuvon, että daisarit tippuu samaa kyytiä, kun laihdut....siis mietintää asiaan.. Miehet vain tykkää yleensä isoista daisareista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 10:26

Selälleen lattialle, kädet sivulle ja niihin kilon hienosokeripussit. Siitä se lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:35

Penkkipunnerrus ja etunojapunnerrus. Kumpikin riittävän leveällä otteella. Kapeampi ote painottaa raajojen eli olkavarsien lihaksia (ojentajia eli 'triceps'), leveämpi ote vartalon lihaksia eli varsinkin rintalihaksia. Kuten Palisanteri jo neuvoi, kyseessä ei ole naisten rintojen kasvatusmenetelmä, vaan lopputulos on alkuperäistä huonompi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 12:39

Hyviä liikeeitä palisanteri laittoi siihen ,mutta ei se niin vaarallista ole naisten niitä treenata.
olette ihan liian optimistisia tulosten suhteen- ko tilanne vaatii vuosien määrätietoista rääkkiä.