Mistä näitä kysymyksiä tulee? Aina uudestaan ja uudestaan. Kiva sinällään, aiheuttaa keskustelua.

Avainsanat: kysymykset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 19:00

Tuolla pilven päällä on suuri pino isoja kysymys- ja arvoituslaatikkoja.
Laatikot ovat nimeltään: Terävät, terävämmät, tylsät, tylsemmät, hauskat, hauskemmat ja sitten sekalaisten laatikkoja on monta. Taitaa olla muitakin, mutta nämä olen ainakin joskus havainnut.
En kaikkia omasta toimestani.
Sieltä ne sitten ripottelevat niitä napsulaisten päähän. Joskus osuu vain yksi pisara ja toisinaan koko kuuro.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 18:52

hyvä että tulee uusia kysymyksiä, että saa vastata niihin, saa pisteitä kukin itselleeenkerättyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 19:09

Sitä voi katsoa noista aikaisemmista kysymyksistä, ja kysellä aina uudestaan samoja asioita, uusia käyttäjiä tulee jatkuvasti lisää ja eivät ole vielä 5 kertaan vastanneet samoihin kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:24

Hienoa että Napsun tahti vilkastuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 20:49

Ihan kiva, mutta on tullut hieman runsaamman puoleisesti samasta aiheesta vain hieman muunnellen. Ja luultavasti samalta henkilöltä. Ei aina jaksa vastata sellaisiin.
Monikaan kysyjä ei varmasti osaa selata noita kyssäreitä eikä käyttää hakua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 21:32

Luulen kanssa että sama henkilö kyselee samoja kysymyksiä jatkuvasti..Kivahan se on että kysymyksiä tulee..On Napsu kyllä nyt vilkastunnu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 03:01

Sama henkilö tosiaan kysyy ihastumisesta ja laihduttamisesta ja nyt ilmeisesti myös elektroniikasta. Tiedä sitten eikö annuliini tiedä, miten kysymysten vastauksia kuuluu lukea, kun samat tulee uudestaan ja uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 07:02

Minä en kyllä osaa oikein mitään kysyäkkään mutta joskus.Kait se jostain joskus mullekkin.