millainen on ihannenainen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 17:01

Kokemuksen perusteella sanoisin että,äänetön, näkymätön,raskaan työn raataja,sexypommi,äiti, palvelija, kaikki paperityöt osaava, muistikone jne. vaikka mitä.

Näinhän miehet kuvittelevat. Totuus on : ihannenainen on henkilö, joka katsoo sinua peilistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 16:57

Jokaisella naisista pitävällä lienee oma ihanteensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:33

Kyllä matkalaukku kuvasi todenmukaista tekstiä. Näihän se menee se on nainen,.Mitä tuohon lisäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:36

jokaisella lienee siitä vähän omat näkemyksensä
ja useimmat uskovat sellaisen löytävänsä joskus
vähempäänkin voi olla ihan tyytyväinen
sillä kukapa meistä itsekkään ihannemittoja täyttää

_______

toivottavasti ei liian monella ole noin virheellistä ja tylsää mielikuvaa miesten kuvitelmista kuin matkalaukulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:37

Mitä nyt enään voi matkalaukun vastaukseen lisätä..kun oli niin täydellinen..voi olla vielä vaikka hauskan näköinenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 19:56

Näin naisena en pysty tuohon vastaamaan. Miesten juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 00:03

Sellainen, joka kehuu miestään. Miehet hehkuvat naisen positiivisista mielikuvista. Se on kuin loputon suo, miehiä et voi kehua liikaa.Valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 00:41

Miehet sen tietää omasta mielestään. Pitää kysyä heiltä. Ehkä he joukolla innostuvat vastaamaan.