onko lihava mies seksikäs?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 15:00

no mun silmään ei minkäänlainen mies ole seksikäs

mutta hyvinhän nuo tuntuvat kaupaksi menevän kaiken kokoiset,
ainakin jos uskoo juttuja joita kuulee miesten saunassa

ja miksei uskoisi, kuka sitä nyt saunaan lähtisi valehtelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 14:34

kiinteälihainen @ hyväkroppainen on ilo silmälle,
ei oikein sytytä ajatus ylilihavasta tai lihavasta.
makuasioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 15:32

Ei liian lihava, ehkä pieni pyöreys kaunistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 15:33

Liikalihava ei ole missään nimessä seksikäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 15:37

Ei ehkä seksikäs, mutta ei karkuunkaan lujaa pääse. Lihavuuskin on laaja käsite. Myös pituus ym ratkaisee sekä kilojen kantajan suhtautuminen asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 15:56

Ei minun mielestä.Kpopastaan huoltapitävä mies(myös nainen)on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 19:03

Ei kyllä voi sanoa..että lihavat miehet olisi seksikkäitä...mutta voihan muuten olla mukavia..
Seksikäs mies on kiinteä lihaksikas hyväroppainen..niitä näkee kuntosalilla..aika usein..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 00:00

Ei liikalihavat miehet sen enempää kuin naisetkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 00:41

Jos olisi kysymys liikalihavuudesta niin miksi en yrittäisi jotenkin tsempata laihduttamaan.Tiedän paljon ylilihavia miehiä (anteeksi) mutta ovat tosi komeita kasvoiltaan ja harmittaa,että tuossa iässä pitää kävellä kuin vanha mies.En haluaisi sanoa sitä, mutta totuus on näin, kun taas kykyjä tai ulkonäköä riittäis vaikka muille jakaa.Mä nään sen mut ottakaa itseänne niskasta.Tulee hyvä olo ilman kehujakin.Kokeilkaa ja alkakaa nauttia elämästä.Seksikästä voi olla mikä tahansa.Äänensävy tms. yleensä se on jotain muuta kuin ulkonäkö.Se tulee sisältä.Älä jää paikallesi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 00:34

lihavuus ei tee seksikkääksi, muttei välttämättä ole estekkään