miten uhohdan ihmisen, joka ei ole kiinnostunut minusta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 14:24

Sen sijaan että pyrit peittämään tunteesi, koeta tutkailla, mistä ne kumpuavat.
Ala harrastamaan jotain uutta juttua, lähde lomalle, tee jotain repäisevää.
tai odota, jos hänet on sinulle tarkoitettu, ehkäpä tienne kohtaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 15:31

Ihmissuhteet ovat vaikeita asioita. En voi antaa vinkkiä, mutta suunnittele ja hemmottele itseäsi entistä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 15:32

Mehehän tuonne muutama sivu takaisin päin selailemaan ko. aihetta, niin löydät sieltä vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:36

Etsimällä uusi ystävä..ja paljon harrastuksia..että on paljon tekemistä ja menemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:46

Tekemällä kaikenlaista mikä ikäisellesi on sopivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2010 - 23:59

Jatkat matkaasi, etkä vatvo asiaa päivästä toiseen kyllästymiseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 00:32

Älä vaan yritä tekeytyä joksikin muuksi, johon uskoisit tämän ihastuksesi kohteen kiinnittävän huomion.Sinua varten on kyllä paljon parempaakin varattuna.