Teettekö perästä?

...ja tässä temppu:
www.youtube.com/watch?v=ZsQS..._embedded#

Lisätty: 05.03.2010 - 12:33

papiti, Napsun haku ei löytänyt: www.napsu.fi/haku/?domains=w...mp;sa.y=17

Avainsanat: uimahyppy mäkihyppy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 12:10

Olen joskus linkittänyt tuon videon tänne ja ulkomuistista sanoisin, että taisit itse sanoa sitä feikki-videoksi.
Uskotaan ja sanotaan, että tuo on lavastettu juttu. En tekisi tuota oikeasti.

Olikohan muuten Timo Tuomivaara, joka aloittaessaan taikurin uraansa, teki "venäläinen ruletti"-tempun oikealla aseella? Tämä on fakta, että temppu tehtiin, mutta nimestä en enää ole varma. Kuulin asian eräältä toiselta taikurilta. Saa vahvistaa tai kumota, jos jollakulla on tietoa.

Kysyjän kommentti

http://newteevee.com/2009/08/11/the-megawoosh-waterslide-viral-how-it-was-really-done/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 12:04

Tekemäti jäisi vaikka olis tynnörin tilalla valtameri...Ihailtavan tarkkaan laskettu juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 12:22

Eihän tuo voi olla totta. Julkaisevat vielä tuollaisia ja yllyttävät näin kaiken maailman "kohnopäitä" samaan suoritukseen! Eikös yllytyksestä pitäisi saada kovempi rangaistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 13:39

näin niitä Duudsoneja tehdään,
taitavat pojat rakentelevat videon,
ja tuhat hullua yrittää perässä

- eihän sitä tiedä vaikka joku joskus onnistuisikin -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:12

yksinkertaisesti en tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:40

Kaikkea hulluutta imhmisiä yllytetään tekemään..tehköön ne jolla on rohkeutta..ei ainakaan minulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 17:36

okei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:25

En sit perästä enkä eestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 20:38

Hulluja japanilaisia temppuja,olen joskus nähnyt tän aikaisemmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:42

En tee ja sillä selvä.