Saatko auringonpaisteesta lisäenergiaa vai vaan hyvää mieltä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 10:01

Auringonpaistaessa olen kuin uudestisyntynyt,energiaa on rutkasti enemmän,kun pilvisenä päivänä ja mielikin on valoisa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 10:22

sanoisin että sekä että.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:34

jollain mystisellä tavalla se häiritsee hormoonitoimintaa, väittävät

kohta alkaa mahla virrata rungossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:17

Onhan se mukavampi siivota, kun aurinko paljastaa miljoonat pölyhiukkaset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:24

Enerrrrrgiaa vallan mahottomasti,viis triljoonista hiukkasista ja koiran lisäksi pölykoirista,imuri esiin hämärän aikaan,niin säästyy omat herrmot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 12:42

Kun valon voi on noinkin suuri ,monin kertainen .Kyllä se kieltämättä energiaa tuo ja jaksamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 12:56

En ole vieläkään ostanut aurinkokennoja katolle, sen enempää kuin tuulimyllyä pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:00

saan auringosta kumpaakin, kyllä aurinko harmaan japilvisen päivän voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:34

Kyll siitä saa molempia ja++++++

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:53

Kyllä saa auringonpaiteesta lisävoimaa,energiaa ja hyvää mieltä ja iloisuutta..Tänään läksin aamusta klo7.30 hommiin...se jo tekee paljon asiaa,kun on valosaa...sitten alkoi aurinko paistamaan, ja ihan kirkes sinen taivas..voi miten olin pirteä ja hyvätuulinen ..Päivällä kun tulin kotia räystäistä tippui vettä,kun aurinko sulatti lunta..eli ensimmäinen aurinkoinen keväinen päivä...kevättä oli rinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 20:05

Hyvän mielen saan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:28

Energiaa sekä hyvää mieltä. Jaksaa kaikenlaista mitä ei pilvisenä päivänä jaksa tai viitsi, kun se harmaus vie kaiken ilon tekemiseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 22:32

Energiaa ja iloista mieltä. En anna kuitenkaan ilmojen häiritä - tulee mitä tulee, turha valittaa joutavista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 01:14

Rakastan kaikkia vuodenaikoja. mutta en muista pätkääkään varoituksista auringosta kun pääsen siitä nauttimaan.Se on totuus ja sit ajattelen että sitä valoa jaetaan niin harvoin jotta voin hyvin kotimaan mittasuhteissa nauttia valosta `ilman rangaistusta´.Me emme ole ikuisia.