Kysymys´´

Heurekassa on semmoinen tietokone ohjelma johon voi kirjoittaa Etu- ja tai sukunimensä ja katsoa kuinka monta sen nimistä on suomessa ja ulkomailla yms.

Esim. "Laura"

Naisia: 0000
Miehiä: 0000
Suomessa: 0000
Ulkomailla: 0000
Yhteensä: 0000

Se on siis semmoinen listaus. Onko semmoiselle sivulle linkkiä tai jotain vastaavaa, että voisi ihan kotitietokoneelta mennä katsomaan onko monta minun nimistä henkilöä ym ym ym. Ettei heurekaan tarvitsisi 100 km ajaa pelkän parin nimen takia, ; )

Avainsanat: heureka nimi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 20:26

täällä ainakin yksi:
verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipa...lt.asp?L=1

Yksityisyydensuojan turvaamiseksi palvelussa ei näytetä sukunimien tarkkaa lukumäärää eriteltynä, jos nimiä on vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 20:31

Varmasti hyvä ohjelma, mutta tiedän että ei toista saman nimistä ole mitä minä olen. Eriteltynä löytyy netistä kaiken kattava nimen haku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 20:31

Väestörekisterillä on myös sama palvelu. Esim. minun ensimmäistä sukunimeä kantaa tänä päivänä muistaakseni ainoastaan 27 henkilöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:34

Väestörekisteristä pystyy katsomaan, montako samannimistä henkilöä on olemassa. Minulla on sellainen nimi, että meitä on pilvin pimein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 00:56

väestörekisterikeskus . ei ole tosta samannimistä ja sukunimenäki vain 85 henkilöä joista suurin osa on lapsia 192.49.222.187/Nimipalvelu/d...lt.asp?L=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:57

hyvä ohjelma sinänsä kyllä on, mutta samannimisiä ei ole kuin yksi, joka on minun tyttönimeni.