Seuraako joku todella näitä valmiiksi naurettuja ohjelmia, Hills, frendit, Frasier ym. ?

Ne eivät mitenkään kosketa edes Suomalaisen elämää, nuoret ihmiset kuvittelevat itsensä vain sinne. Nuoret tytöt yleensä ovat hanakampia mennä elämään unelmaansa.

Avainsanat: sarjat jotka turmelevat nuoret

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 20:29

Saavat minun puolestani olla. Ykkönen, kakkonen, teema ja eurosport ovat ne joita pääasiassa katselen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 20:29

En ole koskaan tykännyt valmiiksi nauretuista. Minä tuppaan nauramaan ihan eri kohdassa. Ei kai taida tuo huumorinkukka sitten oikein kukkia meikäläisessä, kun en aina ymmärrä mitä naurettavaa jossakin tietyssä kohdassa oli. Ja kun valmiiksinaurajat ovat hiljaa, minä nauraa hekotan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:32

En seuraa, eivät niinkään kuulu suosikkeihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:34

En voi sietää valmiiksi naurettuja juttuja..niissä ei mitään hauskaa,mikä naurattaisi minua..inhoan niitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:53

en seuraa, enkä ala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 21:09

En tiedä noista sarjoista mitään. Nimetkin ihan outoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 21:11

En tiedä millä perusteella nää valitaan ohjelmistoon (onks meilt kysytty?), valmiiks nauretut on tarkotettu mielestäni niille, joilla ei ole siunaantunu huumorintajuu jo syntymässään, jotta tietävät mis kohin nauraa......., joskus ja vain joskus sorrun kattomaan jotakin näist itekin, jos kaikilt kymmenelt muulta kanavalta tulee uusintaa, uusinnan uusintaa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 22:04

No joo todellakin minä. Mikä ettei, kyllä katson ja naureskelen välillä itsekkin. Eikä mun mielestä kaikki ohjelmat tarvitsekkaan koskettaa juuri Suomalaisten elämää.
Nää on näitä "aivot narikkaan" ohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 00:46

Mikäli ohjelma on hauska niin ei tarvitse nauraa puolestani väärässä kohdassa, eli on aivan sieltä tietystä soittimesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 03:00

Olen seurannut Frendejä ja Frasieria, mutten mitenkään säännöllisesti. Ei pääsyy niiden katsomiseen ole valmiiksi nauretut kohokohdat vaan se, että mä tykkään komediasta.
Hills taasen käsittääkseni on ihan joidenkin nuorten naisten todellista elämää, jota on kuvattu. Tässä käsityksessä olen tv-lehteni perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:59

Tuota ensimmäistä en edes tiedä ja kahta jälkimmäistäkään en ole koskaan seurannut.
Amerikkalainen nauraa viisi minuuttia katketakseen kun joku vaan irvistää, huvinsa kullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:34

En seuraa mutta Frasier-sarjaa olen joskus katsonut. On parempi kuin nuo muut jotka ovat yhtä ala-arvoisia kuin kotimaiset sarjat.
Sarjan valmistusmaa ei sinällään vielä tee jostain huonoa, aihe sen tekee.