mikä on pahin matkakokemus, jonka olette kokenut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 16:30

seuramatkoilla olen ollut hyvin harvoin, ehkä osittain juuri siitä vuosien takaisesta kokemuksesta johtuen

ryhmä oli melko räväkkää väkeä muutenkin, mutta yhden perheen isukki ja äiskä olivat kyllä ylitse muiden, nykänentapola linjalla jo HkiVantaalta lähtien. 11 ja 9 vuotiaat mukulat siinä säälitti eniten, 'adoptoitiin' ne matkan ajaksi ettei Espanjan viranomaisten tarvinnut puuttua asiaan

kokemushan se oli sekin, ei kylläkään loma jolle olin ajatellut lähteväni

pari vuotta sitten asustin hotellissa jossa sattui olemaan englantilaisia ryhmämatkalaisia, suunnillen samanlainen perhe näytti olevan siinäkin porukassa, niin että osaa ne muutkin sairastaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 14:21

Kahden viikon loma Dominikaanisessa Tasavallassa. Siihen lomaan riitti pahoja juttuja ihan riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:31

Huonoa matkakokemusta en ole vielä kokenut, olen pelannut varman päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:43

Me olemme matkan tilanneet yleensä Ruotsin tai Norjan kautta, pahinta olisi Suomalaiset Savolaiset tai Karjalaiset samalla matkalla, yleensä lennämme Turusta- Arlandaan ja jatkolento Kastrupista.Pahinta on yleensä änkyräkänniset , kieltä taitamattomat , peräkyliä asuttavat Suomalaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:48

En ole matkustanut ulkomaille koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:04

Eipä ole pahoja matkakokemuksia lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:29

Monenlaisia kokemuksia matkalle mahtuu, mutta ei yhtään tosi huonoa kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 17:03

Soldaun kaupungissa Saksassa poikkesin etelästä tullessa konetien sivussa, kun siellä on yleensä edullisempi menovesi ja näkee samalla muutakin kuin "betoniränniä".
Eikö paikallisen Shellin pitäjä kerännyt kaikki tavarat sitä mukaa pois mitä käytin. Tankkasin ensin Masain rupukkani, tarkistin jäähdytys ym nesteet ja renkaiden ilmanpaineet sekä pesin tuulilasin miljoonista hyttysistä puhtaaksi.
Sitten vasta menin sisälle maksamaan ja vielä äijä katsoi kuin halpaa makkaraa, mutta kun vedin saksan 500sen lompsastani tiskiin ilme kirkastui natsien jälkeläisellä.
Tosin minulle se oli kirkastuminen oli myöhäistä. Opastin että anna olla viimeinen kerta Rovaniemen polttaja kun suomalaista arvostelet ajopelin mukaan. Me yleensä olemme rehellisiä immeisiä.

Niin muuten Ruotsin kautta minäkin olen eurooppaan ajanut, eikä ole vielä ollut turkulaisista kielitaitoista seuramatkalaisista haittaa.
Tästä lähtien taidan alkaa ajaa tuosta Natomaiden läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 19:08

Ei mitään pahoja kokemuksia ole, vain pieniä harmeja joista on aina selvitty kaikella kunnialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:26

Matkustin Puolaan ja takaisin Pomerania-laivalla 1980-luvulla. Laiva ei todellakaan ollut mikään loistoluokan risteilijä ja kesken matkan jouduttiin aika kovaan myrskyyn. Hyteistä sammui valot ja pilkkopimeillä käytävillä piti sitten koettaa hortoilla, vessat olivat käytävien varrella ja niiden hygieniataso kehno. Myrskystä johtuen matkaan Danskista Helsinkiin kului 6 tuntia pidempään kuin yleensä. Ruoka oli kehnoa mutta olut halpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 21:31

Kyllä se oli Pärnuun kylpylässä saamani hoitovirhe...kun meni jalat pois alta enkä pystynyt ominvoimin liikkumaan..Siksi jouduin turvautumaan ambulanssi-kyytiin paluumatkalla..Puolen vuoden kuntoutuksen jälkeen..pystyin lähtemään taas sitten töihin..
Siksi elämääni kuuluu nykyään kuntosali..että pysyy selkä-ja vatslihakset kunnossa..

Silloin kyllä ajattelin jos vielä pystyn kävelemään ja liikumaan normaalisti...niin en paikoillani ole...siksi haluan paljon tehdä näitä avustushommia,kun näki itse kurjuuden..kun jalat ei toimi..ja tarvi toisten apua,päivän toiminnoissa...Liikunta on tosi tärkeä minulle nykyään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:08

Asennekysymys, ei missään mitään sellaista jotten voisi mennä uudelleen.
Pahin ruoka taisi olla Mustanmäentorilla kun tuli vartissa ulos niin ylä- kuin alakauttakin.