Oletteko pitäneet paastoa koskaan??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 16:30

Pari kertaa paastopaketin avulla ja kokemukset tosi hyvät. Paaston jälkeen oli niin puhdas ja kevyt olo.

Kysyjän kommentti

Kiitos..tekisi mieli kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 14:20

En paaston varsinaisessa merkityksessä, mutta muuten tulee aikoja jolloin en syö oikeastaan mitään, juon vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:30

En ole paastonnut, mutta aina ei ole ollut ruokahaluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:40

En ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:09

Minä yritin kerran.Ostin oikeen paastopaketin luontaistuotemyymälstä.Ja kalliin sellaisen!.Parin päivän jälkeen loppui se paasto.Ei ollu eikä oo mun juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:03

En varsinaisesti paastonnut. Mutta pidättäytynyt lihasta ,maidosta,kalasta,voista,kanamunista.Syönyt niukalti muita ruoka aineita ja juonut mehuja.Raaka ravintoo.

Lisätty: 04.03.2010 - 16:04

Sitten yhtenä päivänä huomasin että maa vetää jokapaikassa puoleensa. Mieheni sanoi että voita naamaan ja pian.Tein niin ja oireet katosivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 18:07

Kolmen päivän kokeiluksi jäi, kun iski hirveä migreeni päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:53

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:55

en ole paatsonut koskaan, enkä varmaan ryhdy kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 01:17

Ainoastaan vatsataudissa pakko paasto mutta ei mitään paasto-ohjelmaa ole ollut vaikka monet kehuvat mehupaastoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:12

En niin pitkää aikaa mutta paastoksi sanon sellaisia päiviä jolloin juon vain teetä.
Vierailu seisovanpöydän äärellä aiheuttaa usein em. toimenpiteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 00:18

Muutaman kerran. Toisille sopii, toisille ei. Itse kuulun ensimmäiseen ryhmään. Paastosta saa energiaa ja luonnollisen puhtaan olon.

Vinkki: jos aiot aloittaa paaston lue alan kirjallisuutta. Ehdottoman tärkeää on aloittaa ja lopettaa oikein. Säännöllinen puhdistus paaston aikana pitää päänsäryn loitolla.