oletteko tyytyväisiä napsun käyttäjiä ja kannattajia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 14:34

Ehdottomasti,hauska palsta ja paikallaan,toisinaan.Nyt tartteis pistoksen ja kilpailun vaihteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 14:17

Kyllä olen. Tämä tuli minulle erittäin hyvään aikaan. Tarvitsin silloin jotain uutta mielenkiintoa elämääni - ja täältä sitä ei ole puuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:28

Kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:27

käyttäjä olen, en oikein tiedä mitä se kannattaminen tarkoittaisi
itsehän me sisällön luomme näissä tarjotuissa puitteissa
ja itseeni olen huono olemaan tyytymätön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:07

Kyllä minä olen tyytyväinen. En varmaan täällä kirjoittelisikaa.Pidän ihan kivana muotona, mielipiteiden vaihtamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 18:03

Tyytyväinen käyttäjä olen sekä kannattaja myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 18:55

Olen ollut tosi tyytväinen..on monet mielipiteet vaihdettu...kyselty ja vastailtu...tosi hauska paikka..Ainoa että alkaa kulumaan vähän liikaa aikaa Napsussa..kun on jäänyt koukkuun....mutta tämä koukku ihan mukava..voisi olla paljon pahempaakin..minne voisi jäädä koukkuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:30

Kyllä olen, muuten en täällä aikaani viettäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:20

Tyytyväinen Napsun kannattaja ja käyttäjä olen, kesäkuussa tulee "uskomattomat" 2v täyteen ("miinuksena" se jkv et ylläpito sais mielestäin olla aktiivisempi, kuin silloin alkuaikoina, hyvin muuten hoitanu asiat, kunhan ei unohda meitö napsuttelijoit), mukavii/opettavaisii kyssäreit ja vastauksii oon nähny tuhansii tähän kahteen vuoteen, samoin kuin käyttäjiikin, huumorii on piisannu, elämää on korjailtu, sairauksii hoideltu, toisiamme lohduteltu ja vaikka mitä.....ihanata:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:48

Napsu on mukavaa ajankulua. Satunnaisena käyttäjänä olen ollut tyytyväinen Napsun tarjontaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 01:20

Kiva keskustelu ja tietojen välitys kanava