voiko lihava ihminen olla myös seksikäs?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 13:16

kyllä se seksikkyys(kin) on kiinni ihan muusta kuin kiloista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 13:12

Ei ole, mää olen mieheni kanssa harjoittanut vähän seksii, jokapäivä ennen vanhaa, ja mää olen tosi lihava nykyään ja seksi on kilojen myötä vähentynyt, me nykyään vaan joka toinen päivä sitä suoritetaan, eli minä olen syyllinen tai mieheni matkatyöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 13:23

Pyöreys on tavoiteltavaa. Sopivasti lihava nainen voi olla kaunis, fiksu, pätevä ja seksikäs. Miksi lihava nainen ei voisi olla kaunis, fiksu, pätevä ja seksikäs? Nainen, ja varsinkaan lihava nainen, ei tunnu saavan lupaa olla ylpeä tai tyytyväinen itseensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 14:08

Totta kai voi olla. Seksikkäämpi pyöreähkö ihminen kuin sellainen luuviulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:17

Seksikkyys ei varmaankaan ole kiloista kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:39

öööö...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 15:25

Seksikästä......jaa..a.Ylipaino on ainakin epäterveellistä sekä naisille että miehille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:33

Minulla on komee taulu lihavasta naisesta.kaikki jotka näkee tuon taulun, ovat kehuneet todella komeeksi naiseksi.Naisella elopainoa 130kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 17:13

Riippuu vähän siitäkin mihin paikkoihin se ylipaino on kerääntynyt ja kuinka paljon sitä ylipainoa on. En usko monenkaan näkevän mitään seksikästä noissa ihmisissä jotka painavat pari-kolmesataa kiloa, eivätkä kykene enää liikkumaan ilman apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:38

Varmaankin voi olla. Miespuolinen tuttuva vaan aika hiljattain paljasti, ettei halua nykyisin enää harrastaa seksiä runsaasti lihoneen vaimonsa kanssa koska vatsamakkarat on tiellä ja muutenkaan lihava kroppa ei kiihota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 01:52

Ei ole, jos joutuu huutamaan kuin palokunnassa, että letkua lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:39

eiköhän se riipu siitä katsojasta? ken tykkää muodoista, ken ei. ja mitä tulee tuohon lihavan omaan seksikkyyteen, sekin on siellä omassa nupissa. jos on tyytyväinen itseensä on myös luonnostaan sexy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:42

Joidenkin mielestä voi jopa olla...yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..sehän riippuu itsestä mistä tykkää..