Jos saat tekstiviestin, joka ei ole tarkoitettu sinulle, vastaatko lähettäjälle ja kehotat laittamaan viestin oikeaan numeroon?

Vai annatko asian vaan olla?

Avainsanat: tekstari väärään numeroon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 21:37

olen saanut viestejä , jotka eivät olleet minulle , niin toivotin samoin hänelle esimerkiksi hyvää joulua , niin laitoin takaisin ja toivotin samoin , mut ilmoitin myöskin , et numero oli väärä , jot lähetäppä se toivotus uusix . sille kelle se kuulukin..., :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 21:25

En reagoi, kun näitä sattuu silloin tällöin tulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:32

Mikäli itse ei ole tarkkana numerosta niin olkoon. miksi minun pitäisi maksaa jonkun huolimattomuudesta.puhelimeen vastaan ja sanon että nyt on ilmeisesti väärä valinta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:36

varmasti en vastaa,

sai olla vailla vastausta sekin pissis joka lähetti numerooni seitsemän pitkää kaverinmollaamisviestiä kahdessa tunnissa (piti tytön käydä aika kovilla kierroksilla ja olla aika näppärä sormistaa)

älysipä kuitenkin ihan itsestään lopettaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 21:39

Ei ole vielä tullut tekstaria väärään numeroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:41

En ole saanut viestejä..mitkä kuuluu toiselle henkilölle..Jos sattusi tulemaan..en reagoi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:50

Totta kai laitan viesti takaisin jos siinä esim on jokin kysymys tms. En sitten jos on jokin toivotus. Tulee niin harvoin, et ei viestin hintakaan siinä mitään vaikuta. Minun mielestäni voi kyllä olla kohtelias. Itsekkin toivoisin vastausta/korjausta jos vahingossa olisin viestin väärään paikkaan laittanut. Olemmehan me erehtyväisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 22:26

Joskus taisi olla ns. kansanhuvi lähetellä pilaviestejä. Sain sitten minäkin sellaisen, nimettömän ja numerottoman tietenkin. Kuului näin: Hei, palasin juuri takaisin Suomeen ja etsin laatikostani jotakin, kun yllättäen löysin numerosi. Muistan miten ihana yö meillä olikaan ja kaipaan sinua kovasti. Voisinko tavata sinut uudelleen? Tuletko x paikkaan x aikaan. Terveisin KALLE.

Vastasin: En ole minäkään unohtanut sinua. Olen muistellut sinua ja yötämme usein. Tottakai haluan ehdottomasti tavata sinut uudelleen. Terveisin VILLE

Parin minuutin kuluttua tuli anteeksipyyntö väärään numeroon lähettämisestä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:38

Hyvä Maarit77,hyvä veto!
Mulla ei tulis mieleenkään korjata tilannetta,oma mokansa.
Tuli mieleen ennen vanhaan luurien aikaan,meillä oli läheisen suositun tanssiravintolan läheinen puh.nro ja soittivat usein ja varasivat pöytää,loppujen lopuksi otimme aina tilauksen vastaan ja toivotimme tervetulleeksi ravintolaan.Kuinkahan moni koki yllätyksen...
Kerran soi taas puhelin ja ukkokulta vastas:"Taivaallisen Rauhan aukio,puhelimessa puhemies Mao"kuului hetken hiljaisuus ja joku sanoi:"Väärä numero".
Hauskoja tilanteita puhelimen ja puheluiden kanssa-sarjasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 05:12

Ei ole koskaan tullut viestiä väärään numeroon. Näpytteleekö joku vielä oikeasti numero numerolta lähettäessään viestin jollekulle vai onkohan hänellä ollut numero muistissa väärin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 09:12

Jos katson, että tekstiviesti on ns tärkeä, olen asiasta ilmoittanut, mutta en vaikkapa hyvän joulun toivotteluista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 10:54

En ole saanut ensimmäistäkään väärää viestiä .En kyllä reagoisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:22

Pari kertaa on tullu mulle kännykkään viesti, joka oli tarkoitettu jollekin muulle, nämä näyttivät sen verran tärkeiltä ja kiireisiltä, joten laitoin viestin, että nyt varmaankin tullut viestinne väärään numeroon, koska ko. viesteistä ymmärsin, et niihin haluttiin pikaista vastausta ja ovat tuttuja keskenään, joten aittelin, jot vielä välit menevät poikki heillä kun tää toinen ei vastaakaan lähettäjän viestiin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:34

riippuu ihan tekstarin luonteesta ja siitä kuinka pihillä päällä olen juuri sillä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 15:57

En vastaa vääriin viesteihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 14:17

poistan väärän tekstiviestin.ja uhohdan.