oletteko tyytyväisiä tämän hetkiseen elämäntilanteeseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 20:32

Olen minä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 20:45

Kyllä olen! Monien vaikeuksien, kuten avioeron jälkeen olen koonnut elämäni palikat yhteen ja elän täysipainoista, onnellista elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 20:49

liika tyytyväisyys tappaa kehityksen.
ei pidä tuudittautua ruusunpunaiseen auvoiseen & hyrisevään tyytyväisyyden olotilaan.
päällisinpuolin olen tyytyväinen, mutta aina on parantamisen varaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 20:51

Olen. Oikein tyytyväinen. Ei mitään valittamista.Tänään olin pitkän aikaa uimassa ja kivaa oli. Saunassa keskusteltiin tuntemattomien mummojen kanssa niitä näitä ja naurettiin. Välillä heitettiin löylyä kiukaalle.Iltasella kävin verstaalla maalaamassa viiri-kukkoa että jaksaa paremmin tuulella pyöriä.Saa sotkea kaikkia kirkkaita maaleja mielin määrin.Pensseliä pyörittäen.Kivaa töhertämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:06

Olen juuri niin tyytyväinen, mistä Palisanteri varoittaa.
En näet oikein osaa rajoittaa tyytyväisyyttäni. Miten sellainen tehdään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 21:33

Aina sitä paremmasta haaveilee, eihän Jumala niitä kiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:56

Pakko olla ja elää tilanteen kerrallaan.juuri tyttärelleni kirjoitin että käydään samaa koulua=elämänkoulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 22:47

Olen ihan tyytyväinen elämääni..paljon harrastuksia mistä saa elämäniloa..tapaa mukavia ystäviä harrastusten merkeissä..ja aina nauru silloin raikuu,kun on iloisten ihmisten kanssa tekemisissä...Ja yksi tärkeä asia terveys...niin jaksaa tosi paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 00:06

silleen tasapainossa ollaan ettei mikään pahemmin nypi, säätämistähän se on koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 09:17

Olen kyllä jos ajatellaan työelämää. Ajattelun ja tarkastelun paikkaa on aina, sitä kutsutaan kehityksestä ja kehittymiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 15:39

Sanoisinko että onhan se oltava, kun muutakaan ei voi.