miten päästä haikeasta mielestä eroon , joka johtuu ihastuksesta?olen epävarma hänen suhteen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 05:03

Luetko sä annuliini lainkaan saamiasi vastauksia?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 20:49

Keksi itsellesi mielenkiitoisia harrastuksia..niin ei jatkuvasti ajattele ihastusta..Eikö ystävät voisi tukea sinua...jollakin tavalla..kävisitte vaikka syömässä ja elokuvissa..ja kutsu ystäviä kylään.
Kyllä niitä löytyy uusia ihastuksia..on paljon ihania ihmisiä olemassa..minne voi ihastua..

Lisätty: 03.03.2010 - 22:57

Tanssi on ihan mukava harrastus..jos sieltä löytyisi vaikka kivaa seuraa..on ainakin niin mukavaa..minun mielestä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 20:59

Koeta keskittyävälillä johonkin muuhun kuin tämän asian murehtimiseen. Sinulla on varmasti joku toinen ystävä, jota pyytään kyläilemään, lenkille,leffaan tai shoppailemaan. Ja jos et ketään kaveria viitsi pyytää, vuokraa joku komedia-DVD, osta vähän herkkuja ja vietä kotona leffailta.
Lähde ulos, lähde tanssimaan, mene muuten vaan hengailemaan kaupungille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:11

Äkkiä sinä uuden kiinnostuksen kohteen löydät ja silloin ihmettelet, että mitä oikein näit siinä entisessä.
Jos itse olet epävarma, niin täällä jokainen muu on ollut koko ajan täysin varma, että tuosta ei tule yhtään mitään.
Jos joku on muuta mieltä, korjatkoon.

=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 21:12

Ei kuule kannata noin pikku juttuja alkaa elämässä murehtimaan.Se jarruttaa elämistä liikaa .Tietysti sulla on paha olo, mutta unohda haikeudet, hakeudu uusien asioitten pariin.Ei elämä siihen kaadu ,vaan tulee aina uutta ja parempaa tilalle.Älä tee ihastuksistasi noin vaikeita itsellesi.Unohda jos joku ei välitä tai on varattu. Ne ei ollut sua varte. Jos on tullakseen se tulee, missä ja milloin vaan etkä edes tiedä sitä päivää. Se voikin olla se aito rakkaus .Turhaa kiirehtiä. Sen täytyy olla molemmin puolista .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 21:21

Sinun on vain käännettävä katseesi ja katsoa elämää eteenpäin. Ja lukea myös aiempia vastauksia aiheesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2010 - 22:44

Eiköhän tätä asiaa ole jo puitu ihan tarpeeksi. Ota neuvoista opiksi tai unohda koko juttu.