Kakkosen kokki oli Jaakko Kolmonen. Missä ovat? Nelonen, vitonen ja kutonen?

Avainsanat: kokki kolmonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 10:26

Voi voi kun heille kaikille kävi vähän köpelösti: nelonen nuoli liikaa sormiaan ruuanlaiton yhteyssä, viitonen viilteli lihat miten sattui ja kuutonen ei kerta kaikkisesti osannut käristää HK:n sinistä oikein.
Ankara opettajakokki katsoi kaikkien parhaaksi pitää heidät Juvan kokkikoulussa vielä tovin. Mutta arvioitu valmistumisvuosi tulee ehkä olemaan 2013. Paljastaa asiasta Juvansanomat.

Kysyjän kommentti

Vai että niin kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 05:12

Täällähän mie, pannu kuumana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 09:51

Töissäänhän ne on niinkuin kokki kolmemiljoonaa kolmesataa kolmekymmentäkolmekin kaikkine kavereineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 10:01

Porsastelee täällä:
www.kokkikolmonen.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 11:17

Heitä ei edes ole koskaan ollutkaan. Kolmonen sattui vaan olemaan sukunimenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 13:00

Idan vastaus on varmaan ylittämätön!
Kokkeja kerrakseen. Mutta Kakkonen oli huonekalukauppias Helsingissä (Hakakaluste Oy) ja Ykkösiä me olemme itsekukin, eikös vain?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 17:23

Ne käyttää taitelijanimiä Sukula,Välimäki ja Maulavirta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2010 - 19:07

Eivät ole vielä syntyneetkään, joten kokkikoulut käymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:45

Ne loput on vasta tulossa..Kyllä niitä tuntuu riitävän sopankeittäjiä..jos missäkin ohjelmassa..