pitääkö ihmisen paremmin tuntea , ennenkuin voi ihastua häneen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 17:09

älä nyt hoppuile niiden rakkaus juttujes kaa .. kyl sielt tulee oikea sinunkin kohdalle , kuhan aika koittaa.. luulen et sinul tekee nyt ihan hyvää ootella ja katsella ...kaikes rauhas..

Lisätty: 02.03.2010 - 17:11

sit viel, et lueskeleppa näit sivustoi .. tääl joku kyselee 10 minuutin välein jos jotain rakkaudesta , jot lue ja mieti ...äläkä ota mitään pakkomieltä siit rakkaudest , ihastuksest tai mitä nyt sit tunnetkin..

Kysyjän kommentti

kiitos loistavasta kannatuksesta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 16:38

Ihastumisen saavat aikaan ne ominaisuudet pojassa tai tytössä, joita ihastuva pitää hyvinä ja arvokkaina. Ihastumiseen voi riittää mikä tahansa syy, mikä aiheuttaa ihastumisen tunteita.

lueskele rauhassa tuota sivustoa,
tai kysy vaikka äidiltä tai isältä neuvoa,

www.nettineuvo.fi/index.asp

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:05

Hei ota se huomioon että poika/tyttö voi olla vaikka mikä idiootti, jos koulussa/töissö hän on jotain muuta. Suosittelen että tutustu poikaan/tyttöön ensin. Kokemusta riittää kuitenkin paljon, koska minäkin ihastuin poikaan joka oli koulussa todella kiltti ja kiva muuten olimme kyllä kavereita ja sillai samana päivänä meillä synkkasi todella hyvin pussattiin oikeen kunnolla ja sillai seuraavana päivvänä pojalla olikin jo toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:21

Se menee jus päinvastoin.Ensin ihastuu ja sitten tutustuu.Ja tutustuminen on se ratkaiseva askel ,eteenpäin.Sun tartee luottaa omiin aisteihin .Se ratkeaa mistä sinä pidät. Anna vasta puolenvuoden seurustelun jälkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:32

Ihastua voi ihmiseen..ja senjälkeen tutustua..onhan niitä salaihailjoita olemassa..olen näin kuulut..eikä ikinä edes tutustu..tähän ihastukseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:40

Tietystysti voi ihastua..Minäkin ihastuin aikoinaan prinsessa Dianaan ja olin hyvin ihastunut.Hän ei vaan tiennyt sitä saati minua..Muutaman kerran kuukaudessa ihastun vieläkin ensi kertaa tapaamiini ihmisiin eikä siinä sen ihmeempää.Ihastuminen on ihan kivaa ja terveellistä mutta huomaako toinen sen ja tuleeko siitä kohteelle kertoa on jo ihan toinen juttu... ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:47

Toiseen osapuoleen ihastumiseen ei tarvita muuta kuin katsekontakti tai jutteluhetki, ja siinä on sitten syntynyt ihastus, jos on ollu syntyäkseen... pelkkään ihastumiseen ei siis tarvita sen parempaa/syvällisempää tutustumista:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:12

Voihan sitä ihastua toiseen ihan vaan pelkän ulkonäön ja olemuksenkin perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:07

Tuskin pelkkä ihastus riittää joten tunteminen ja yhteinen sävel lienee melko tärkeä asia ainakin pidemmän päälle

Lähteet:
Voin olla väärässäkin.Aikuinen ihminen päättää ja vastaa itse teoistaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:44

Ihastua voi tuntemattomaankin, mutta oppiessasi tuntemaan ihastuksesi kohteen paremmin voi tunne haihtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:01

Jösses sentäs - en osaa auttaa! Onneksi tuosta on itselläni jo sata vuotta aikaa!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:00

Sinun pitää selvittää itsellesi tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 09:42

Vieläkö sinä näitä pohdit, tai jos olet eri henkilö, niin käyhän katselemassa vastauksia muutama sivullinen taaksepäin, saat varmasti sieltä vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:54

ihastuminen on juuri ihastumista. näet ja kolahtaa. kun oppii tuntemaan toisen voi puhua tunteista, välittämisestä ja rakkaudesta.
ihastua voi vaikka verhoihin -miellyttää silmää jne.
ihmiset jotka ihastuvat liian usein / helposti - tuntuu että niillä on jokin katkaisija väärässä asennossa.
teinit ihastuu -niillä on tuo tunteiden hallinta vielä hakusessa.
tää nyt on tätä nelikymppisen mummelin juttua - mutta totta joka sana!!!