kuinka moni harrastaa kylpylälomia ja oletteko olleet tyytyväisiä saamiimme hoitoihin? kylpylälomaa harkitseva.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 18:46

Kyllä olen ollut kylpylälomiin erittäin tyytyväinen..Olen ollut Viron puolella..Pärnussa,Haapsalussa ja Saarenmaalla..Edullinen hinta ja ruoka on kuulunut samaan hintaan..Lääkärintarkastuket ovat aina ensin..ja lääkäri määrää hoidot..Tosi edullista ottaa vaikka ylimääräisenä kokovartalohieronta..Kasvo-jalka-käsihoidot myös edullisia...kannattaa hyödyntää..Kotimaassa kylpulälomat aika arvokkaita..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 16:54

ei voi sanoa harrastukseksi jos on kerran ollut niinkuin minä,
se tahpahtui Tsekissä ja oli tavallaan 'hätämajoitus', en saanut muuta majoitusta retkeni ajaksi
iloinen yllätys hoitoineen päivineen, mutten sittenkään innostunut harrastamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:33

Olen ollut vain yhden viikonlopun kylpylälomalla ja eniten nautin erilaisissa poreissa ja hierovien suihkujen alla olosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:01

Ei kokemusta, minäkin harkisten samaa ja täytynee toteuttaa vaikka kylpylä on omassa kaupungissa sekä Imatralla mutta mieluummin loma jossain muualla vaikka Balttian mailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:52

Yhden kerran olen päässyt, mutta mieleni tekisi kovasti uudelleen. Olin 5 vrk Viimsin kylpylässä Virossa. Todella siisti hotelli, hyvät ja edulliset hoidot. Ruoka oli syötävää, mutta ei ansaitse erityismainintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 00:38

Kylpeminen lienee yleisin vitsauksemme!
Kylvemme hyvän olon tunteessa, kuten myös pahanolon.
Kylvemme suihkussa, saunassa, jopa meren (toisilla järvi) aalloissa ja hyvä on olla ihmisen.
Kylpylä on mielestäni kaiketi jotain uuden "aallon" vitsauksia!
Kylpylään en mene varmaan, kuin korkeintaan kanssa armaan (mamma)!

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:05

Minä harrastan kylpylöitä, ja olen juuri tullut sieltä nk. viikonloppuni rytkänjäljiltä. Harkitse ihmeessä kylpylälomaa, et varmasti tule katumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 08:57

En ymmärrä koko kylpyläideaa, ei ole minun juttuni. Kylven vain omassa poreammeessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 09:40

Olen ollut kylpylöissä vain kuntoutusjaksoillani ja ne hoidot ovat hieman poikenneet niistä normaaleista hoidoista. Mutta hyvä paikka se on käydä itseänsä rentouttamassa ja virkeyttämässä.