mikä on lempipaikkanne kotona ollessanne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 17:10

Keittiössä hellan ääressä puuhailu (tykkään ruualaitosta silloin kun usempi ihminen tulossa syömään, yssisseen ei niinkään), olkkarissa se kulmasohvan nurkka kun telkkua kattelee, saunoessa taas ite sauna tietty, ja nukkumaan mennessä makkari ja siellä oleva sänky vetää unisen puoleensa, kesällä taas sopivan pieni takapiha ja siellä puuhastelu tai lekottelu, joten vaikeeta on näistä paras valita, mutta useimmiten/kauimmin aikaa ajallisesti päivän/yleensä illan mittaan tulee vietettyy olkkarissa sielä sohvalla:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 16:21

puutarhassa oleva uimaallas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:17

Kesällä on ainaki asuntovaunu ja parveke, omasänky jne. muuteen on kannettava, sänky, omahuone, olohuone ja keittiö ku huvittaa tehä ruokaa ja leivonnaisia jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:24

vanhanaikainen laiskanlinna jalkapalleineen, rauhallisessa nurkassa, ei kenenkään tiellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:30

Pihalla .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:36

Sohva. Kesällä viihdyn parhaiten parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:54

Kesällä paras paikka ulkona,kun saa puutarhaa hoitaa.. Nyt talvella ihana löhötuli ja rahi..kun katselee telkkaria..Ja voi tuo sauna mistä vasta jokinaika takaperin tulin..kun olin hiestä märkä lumitöiden jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 19:57

Minulla on sohva sisällä ja toinen parvekkeella että kyllä niillä olen pärjäillyt kotioloissa. Pikku asunnossa ja vaunussa on kyllä minulle paljonkin mukavia paikkoja ja tietysti kahden järven välissä oleva luonto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 20:06

Vähäviisaan vastaus käy minullekin, tarvitaan vain vähän hienosäätöä: jalkojeni alla on pehmustettu konttorituoli. Laiskanlinnani vierellä on pikku penkki, jonka päällä on käden ulottuvilla kaikenlaista, kahvikupistä varakirjaan, kynästä ja paperista taskulaskimeen.
Ihan lähellä on takka, jossa nytkin palaa tuli.
Mikskähän istun toisessa huoneessa tietsikan ääressä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 21:20

Minulla on salainen Bermudan kolmio. Olohuoneen sohva, jääkaappi ja oma sänky. Niitä kun tarpeeksi läpi käy niin johan uni maittaa, päivällä tehdyn ulkoilulenkin jälkeen. Siihen mantuu napsuttelu, telkku, kirjat tai ristikot ja napostelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:08

Oma lempi sohva. Muut saa siirtyä sivuun, kun sen valtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 09:36

Talvisin sohvannurkka sisällä, kesäisin ulkona terassin sohva tai pihakeinu, riippuen vuorokauden ajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 10:14

Koti kokonaisuudessaan on lempipaikkani. Ehkä paras on kuitenkin kirjastohuone.