Vaikuttaako liikennelakko elämääsi millään tavalla?

Minulle se ei vaikuta,mutta olen harmissani hiihtolomalaisten puolesta.

Avainsanat: lakko oikeus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 10:46

eipä nyt sillee, kun ei linja-autoja tarvii , mut kyl varmaankin , jos lakko kauan kestää alkaa arkeen vaikuttaakin uskoisin.. toivotaan nyt kuitenkin , et sopu syntyi , vai joko ne ovat neuvotelleet loppuun asti , no pitääpäs lukaista tuo lehti , et tietää asioist taas jottain..

Kysyjän kommentti

Onneksi liikennelakko on ohimennyttä aikaa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2010 - 10:46

Kuten jo eilen tähän vastasin niin ainoastaan siten, että bensan loppuessa ei voi ajaa työajoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 11:19

Pitäydyn tässä vastauksessa;
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...683#209383

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 11:23

Varmaan jotenkin näin, jos satun stadissa piipahtamaan.
www.youtube.com/watch?v=hAuo...r_embedded

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 11:37

Ei hetimmiten,ehkä pidemmän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 11:43

Vaikuttaahan se kun bussilla pääsääntöisesti työmatkat kuljen. Kävelen tai ruinaan työkaverilta kyytiä lakon ajan. Jypin peliin kyllä päästään torstaina pojan kanssa, mutta mites tullaan pois?? Liian pitkä kävelymatka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 13:46

kannatan lakkoa,kunnon palkankorotukset tavoitteena,.,osingotkin nousivat tänä vuonna reilusti eli kyllä yhtiöillä on varaa maksaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2010 - 13:54

Ei vaikuta, paitsi jos kaupoista ruoka loppuu. Sitten tulee nälkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 14:25

Liikkumisen osalta ei: lähiliikenne ei kuulu lakon piiriin. Jäte- ja ruokuljetusten osalta vaikutus tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 14:29

Juu,ei tartte ohitella niin paljon isoja "hyvätapaisia" autoja....;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 15:02

En usko että vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 15:13

Ei edelleenkään haitaa sillä minulla on edelleenkin se polkupyörä jolla pääsen sinne minne haluankin ilman linjuria jollei se satu sanomaan sopimustaan irti tai meikätyttö väsy polkemiseen kesken matkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 18:46

Ei vaikuta ellei niin pitkään jatku, että kaupoista ruoka loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 23:14

Ei näin äkkiseltään tule mieleen että vaikutus olisi negatiivinen. Jos lakko kestää kauemmin ja jos metro menee myötätuntolakkoon(?) niin kyllä silloin "äiteetä tuöee ikävä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 23:36

Tavallaan,jos haluan kotona keskustassa käydä,olen asumassa Espoossa ja täältä pääsee vain busseilla,mutta jos ei ole tarvis käydä stadissa,lakko ei haittaa(minuu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:16

ei vaikuttanut millään lailla, ja lyhyeksi jäi sekin lakko.