Jos joudut vaikeaan tilanteeseen,valehteletko päästäksesi siitä?Vai hoidatko asian muulla tavoin? Lisätietoja.

Miten ja miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 11:38

Kyllä tällä hetkellä valehtelisin, jos se olis ainoa keino päästä pälkähästä. Mutta en niin, että joku toinen saisi syyt niskoilleen. Sen verran löytyy vielä selkärankaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 10:48

En.
Ratkaisu löytyy aina rehellisen toiminnan kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 14:29

Rehellisyys maan perii sanotaan, vaikka se välillä kolahtaakin omaan itseenä.
ns. valkoisia valheita tulee kyllä joskus, mutta silloinkin lähinnä siksi, ettei loukkaisi toista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 12:49

Vaikea kuvitella tilannetta joka nyt panisi valehtelemaan. Valkoisia valheita on varmasti tullut viljeltyä matkan varrella, kertomatta jättäminen on varmaan erityistaipumukseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 08:10

ei sen tartte aina niin vaikeakaan olla kun lurahtaa sellainen pikkainen valkonen, isompia pyrin välttämään