Haluato vaihtaa hiustenväriä-sävyä huomattavasti?

Ihan eri sävyä mitä on ollut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2010 - 09:19

En haluaisi, mutta ei sitä minulta kysytä, kun alan kohta varmaan näyttää Liisukan collielta.

Kysyjän kommentti

Kyllä sitten näytät tosi komealta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2010 - 08:13

stadissa eräs kampaaja ehdotti blondeerausta, vaikka olen tummaverikkö,
enpä tietenkään suostunut,
olisin kyllä varmaan ollut kuin riihenseinästä repäisty .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 09:14

En haluis tummasta vaaleeseen.En usko, et edes sopis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 10:18

Ex-blondi nykyinen tummaverikkö - en vaihtaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.02.2010 - 11:42

Monesti on käynyt mielessä miltä tuntuisi olla brunetti, mutta siihen se sitten on jäänytkin. Kampaajani on sitä mieltä että lievä punapää olisi sopivampi vaihtoehto. Mutta herranpelossa olen senkin jättänyt vain ajatukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 13:00

Tällä hetkellä näyttää luonto hoitavan sitä tehtävää sillä tulee vaaleita raitoja itsestään tai tarkasti sanottuna ne ovat hopenharmaita. En ole vielä päättänyt alanko värjäysprosessiin. Työkaveritkin luulivat minun vain ottaneen raitoja...hys ei kerrota, että olen saanut heistä jo harmaita hiuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 13:19

Tuolla päälaella ei ole paljon millekään värisävylle tekemistä.
Vastasin aikoinaan kaverille, että tukka ja järki ei pysy samassa päässä.
Hän siihen vastasi: "Totta. Mutta minä vaan sitä kysyn, että kumpi ennen lähti"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2010 - 14:13

Kaiken muun väriseksi voisin vaihtaa, mutta en blondiksi. Se nyt ei vaan sovi minulle yhtään. Punainen on paras, mutta tällä hetkellä olen hiirenharmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 14:40

En minä taida vaihtaa, mennään näin edelleenkin. Vaikka vaihtelu voisi piristääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 16:04

Ei ole mahdollista minun tapauksessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 12:25

En, pieni punerrus vaikka hennalla saattaisi sopia,
mutta ei mitään radikaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:25

Joskus olen aika voimakkaasti tummentanut tai säväyttänyt punaisella hiuspehkolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:09

En värjää hiuksiani, oma väri on hyvä. Tyydyn vain pitämään hiukseni kunnossa muutoin eli hvyä leikkaus aina, se riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:30

en omiani, mutta suosittelisin yhdelle naapuriston likalle joka kulkee puoli päätä hiirenharmaana ja toinen puoli porkkanana