Aikaisemmin ihmeteltiin miksi miehet (muka) ihailee vain laiheliinejä, uskotko sitä vai vai tätä tutkimusta ?

"Kurvikas nainen vaikuttaa mieheen kuin alkoholi"

www.iltalehti.fi/rakkausjase...7_lz.shtml

ja kun tiedätte kuinka persoja ollaan viinallekin, niin ....

Avainsanat: tutkimus ihailu kurvit laiha lihava alkoholi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 20:51

Kiva katsella, kunhan sattuu muistamaan minkä takia...?

Kysyjän kommentti

niinpä niin ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 20:19

kyllähän noilla silikooneilla kelpaa pullistella ....
(kateellinen tietysti olen, kuinkas muuten)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:20

Minä en ainakaan ala pilkkimään naisen seurassa.
Kurvit ovat pop. www.mtv3.fi/helmi/muoti/arti...02/1065843

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:25

Kyllä ne kurvit ja muodot taitavat enemmän miestä ilahduttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:31

iso PLÄÄH KÄÄK IIK .. en ala ... ko en noihin mittapuihin yllä millään paitsi jos vähän tuolt ja sit tuolt no tostakin vois vähän siirtää tänne jaa-aa toost tooosi paljooon pois jonkkus .. no niin jokos ois hyvä ... huokaa haikian ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:44

Kyllähän miehet kurveista tykkää...on mitä rutistelee..mitäköhän senjäkeen mieleen tulee miehillä....??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:27

Kauneus on katsojan... niin, missäs se onkaan tuon tutkimuksen mukaan?
No, yks tykkää äitist, toine tyttärest ja joku viel molemmist. Tutkimukset on tutkimuksia ja miten niihin sitten vastataan, onkin ihan toinen juttu. Luojan luomina ollaan sellasii ko ollaa ja joku tykkää tai sit ei kukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:35

Luulisin, että ns. urheilullinen kroppa voisi olla miesten mieleen. En tiedä muiden kuin oman mieheni mielipiteen.

Olisi suotavaa, että langan laihuudesta päästäisiin - sehän kuuluu olevan yksi iso syy nuorten tyttöjen syömishäiriöihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:49

Mie en tiijjä mittään kun oun mualta, mutta nuorena hoikkana oli vientiä ja nyt vanhempana sekä 10 kg isompanakin on vientiä...että kait se aina joku on tykännyt ja tykkää edelleenkin. Jos naisia itse arvioisin niin hieman pyöreä on kauniimpi, kuin ihan laiheliini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 23:02

Monen miehen olen kuullut sanovan, että naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni. Eiköhän tämä vastaus riitä tähän kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 02:01

En pidä noita kuvan naisia muodokkaina. Ehkä juuri ja juuri normaalipainoisina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 10:53

Paljohan noita muotoja on erilaisia, mutta jokaisen mieleen on vaikea naistenkin olla, vaikka noita silikoneja onkin keksittynä. Kyllä monastikin tilanne on se että sisäinen kauneus on kaiken a ja o !
Kuvia on mukava katsella, mutta jos olisi sellainen muoto valio rinnalla ja siitä olisi vain harmia kaikin puolin, olisi liikaa tirkistelijöitä ja kurkistelijöitä, eikä sekään varmaankaan niin hauskaa olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.02.2010 - 11:29

Ilmankos tuo meidän isäntä vaikuttaa selväpäiseltä saunaolusistaan huolimatta!
Minä en usko mitään tutkimuksia, makunsa kullakin. Mielestäni niin naisella kuin miehellä pitää olla lihaa luiden päällä edes jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:46

Varmasti makuja on tässäkin asiassa monenlaisia. Yksi tykkää rehevästä ja toinen laiheliinista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:11

Naiset itse saattavat ajatella että mitä laihempi, sen parempi, mutta eihän se niinkään ole. Kohtuus kaikessa, sekä paksuudessa että hoikkuudessa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 13:21

lämpimästi uskon tuohon tutkimukseen

mieluummin (paremmin) juovun kunnon kurveista kuin kossupullosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 17:34

Luonne ratkaisee komeee tai ruma sama se on. Kyllähän komee jätkä ois kiva saada :)
Mutta luonne silti ratkaisee!