Puhutko ensin ja sitten mietit vai mietit ensin ja puhut sitten?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 18:00

Kyllä tulee puhuttua monta kertaa..ihan liiikaa,ja sitten vasta ajattelee..mitä on suustaan päästänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 17:30

Kyllä tuutista tulee mitä ensiksi ehtii ja aivot tulevat sitten hieman jälkijunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 17:36

Kyllä tuppaan mietiin vähän liikaakin.Sitten vasta puhun. Kun olen hithain hämälääinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 17:44

Vähän tuppaa tuo suuvärkki ehtimään ennen mietintöjä. Joskus saattaa olla harmin paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:16

YRITÄN miettiä ensin ja puhua sitten.Ei se kyllä läheskään aina onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:51

multa puhetta tulee senverran harvakseen, että enimmäkseen se on valmiiksi melko mietittyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:53

Pitää ajatella mitä sanoo, ettei vaan mene ja sano mitä ajattelee!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 19:01

Pyrin miettimään ensin ja puhun vasta sitten, mutta vahinkojakin on sattunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:31

Vastustaja täytyy tukahduttaa informaatiotulvaan, sanoi ennen esimieheni. Ehtiikö siinä sitten ajattelemaan, loru pitää osata ulkoa?
Minun exä nauroi että hän ehtii unohtaa edellisen sanan mitä olet sanonut ennen kuin tulee seuraava! Onko sillee parempi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:52

Puhun aina ensin, ja joskus kaduttaakin mitä tuli suusta päästeltyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:25

Parhaimmillaan saatan miettiä vastausta muutamia vuosia, joten kovin äkkinäistä ei ole odotettavissa.
Tämän näppiksen kautta saattaa livahtaa sellaista, mitä en livenä välttämättä suustani päästäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:54

Kyllä sitä tulee ensin puhuttua ja sen jälkeen mietittyä mitä päästi suustaan. Yhtä paha on kun puhuu ääneen mitä ajattelee ja sitä ei itse välttämättä huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:17

Puhun ensin, ajattelen sitten, tai en olleskaan. Aina ei kannata jäädä miettimään.
Toiset sanovat asiansa harkitusti ja viilatusti. Hieno piirre, kun osaa asettaa sanansa fiksusti ja ei elä ihan niin tunteella ja tässä hetkessä niin kuin minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:42

Pyrin tähän: mietin mitä sanon, etten sano mitä ajattelen. Käytännössä ei vain tuo suuvärkki tottele emäntäänsä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 16:43

Luulenpa, että tapahtuu kumminkin päin. Joskus sanon asioita sen enempää ajattelematta ja joskus ajattelen tosi kauan ja asia voi jäädä kokonaan unholaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:31

Molemmin päin. Mutta usein tulee puhuttua ensin.