miksi kaikki naiset pitää olla laihoja? eikö miehet voi olla kiinnostuneita vähän rehevimmistä naisistakin?

Avainsanat: yks lihava

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 18:50

hyi sinua annuliini
pahasti mollaat ja aliarviot koko miessukupuolta
eikä se edes ole totta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 16:16

Ei kaikkien naisten tarvitse olla laihoja, emmekä kaikki olekaan.
Ja kyllä löytyy miehiä jotka pitävät rehevistä naisista.
On miehiä, jotka tykkää kun on jotakin mistä ottaa kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 16:40

Kuka niin väittää ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 17:21

Eihän kaikkien missään nimessä tarvitse olla laihoja. Jokaiselle jotakin. Vieköön laihat ne jotka haluaa, rehevillekin on omat ottajansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:02

On niitä miehiä paljon jotka tykää rehevistä tytöistä. Olen kuulut monen pojan puhuvan että ei halua nälkiintynyttä kaveriksi.Rehevä ja laiha kun laitetaan rinnakkain se voi olla niin että pullukka on paljon kauniipi.Me olemme vaan kaikki oman mallisia ja muotoisia ja hyväksyttäköön tuo asia niinkuin luoja on luonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:38

Ei kaikki tykkää laihoista..jotkut miehet haluavat tosi reheviä naisia..se on niin makuasia mistä tykkää..ja mikä tuntuu hyvältä..Kyllä niitä ottajia lyötyy kaikille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:46

Kyllä nyt olet hakoteillä yleistäessäsi noin.
Lihavat on lepposia jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:24

Eihän tuo totta ole ollenkaan!En ymmärrä kuka esimerkiksi ihannoi alipainoisia missejä?Ne taitaa vaan olla niitä toisia missejä jotka laihuutta ihailevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:04

Tiedän paljon miehiä, jotka pitävät rehevistä naisista. Kaikki eivät ihannoi luurangon laihoja missejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:39

Eihän laihuus tuo onnea!

Mieheen iskee varmaan ihan samalla lailla laiha tai pulska nainen, jos on vain muuten sellainen omaan makuun sattuva. Ei me naisetkaan (ainaskaan aina) katota vyötärönympärystä tai singerin ominaisuuksia, kun mies vain miellyttää. Kiinnostuneisuus ei riipu ulkonäköseikoista, vaan jostain ihan muusta... mites se laulu menikään... Heitetään vaikka "Laiskan pulskeita, jallii... " Aiempi biisi oli himppasen enempi nykyaikaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 01:56

Mä olen onnellinen normaalipainoisena naisena, jolla on tissit ja lantio. Ei löydy mun lähipiiristäni miehiä, joita kiinnostaisi vain langanlaihat naiset.